6 червня ц.р. в Мелітопольському державному педагогічному університеті імені Богдана Хмельницького розпочала свою роботу ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст».
Вітальним словом конференцію відкрив ректор університету Анатолій Солоненко, який акцентував увагу на тому, що сьогоднішня подія – це не просто наша повсякденна робота, це – наше сьогоднішнє свято! «Я пам’ятаю, як в 2016 році, коли почався старт Нової української школи, наш колектив одразу сприйняв цю подію. Сприйняв, бо ми є тим університетом, який в першу чергу повинен готувати вчителів-фахівців для Нової української школи. Протягом конференції нас чекає багато роботи».
7 червня ц.р. у межах конференції відбулася робоча нарада Першого заступника Міністра освіти та науки України Павла Хобзея, директора Департаменту освіти і науки Запорізької облдержадміністрації Тетяни Озерової з учасниками конференції; презентовано досвід впровадження педагогічних інновацій в освітній процес закладів загальної середньої освіти; майстер-класи, виставки, урочисті відкриття освітньо-наукових лабораторій.
Викладачі кафедри початкової освіти ФППОМ (декан – професор Людмила Коваль) брали активну участь в роботі вищевказаної конференції. Професор Алла Крамаренко, доценти Олена Малицька, Лада Чемоніна, Лариса Попова та старший викладач Тетяна Ніконенко мали можливість ознайомитися із сучасними інноваціями роботи початкової школи в умовах НУШ.
Досить цікавим було урочисте відкриття освітньо-наукової педагогічної лабораторії початкової школи, представлене завідувачем кафедри початкової освіти, доцентом Світланою Дубягою. Викликало зацікавленість організація освітніх осередків для здобувачів початкової освіти, які дещо відрізняються від стандартних класів НУШ, оскільки декілька кабінетів було задіяно для ефективної організації освітнього простору в умовах наближених до навчання в ЗЗСО. Відвідування саме таких заходів дає можливість обмінятися досвідом щодо підготовки майбутніх учителів початкової школи для НУШ, визначити власні вектори підвищення ефективності їх профпідготовки та сприяти наближенню практично орієнтованої готовності студентів до потреб ЗЗСО, поліпшуючи матеріально-технічну базу ФППОМ, як того вимагає сучасна підготовка учня.
Університетське слово
(за матеріалами кафедри початкової освіти ФППОМ)
Світлини з архіву кафедри