Настановча конференція з діагностичної практики: важливий крок до професії фахівця спеціальної освіти

14 жовтня здобувачі 3 курсу спеціальності “Спеціальна освіта” (Логопедія) факультету дошкільної, спеціальної та соціальної освіти Бердянського державного педагогічного університету з нетерпінням долучилися до настановчої конференції, присвяченої виробничій (діагностичній) практиці. І, як завжди, цей захід став не просто формальним інформуванням, а й справжнім стартом для глибшого занурення у професію.

Здобувачам було надано детальну інформацію щодо особливостей практики, завдань і методів, які допоможуть опанувати важливі професійні навички. На конференції майбутні фахівці дізналися про те, як правильно організовувати та проводити діагностичну роботу, працювати з дітьми та дорослими, які мають різні порушення. Такі знання є надзвичайно важливими для формування практичних компетентностей, які допоможуть їм у майбутній професійній діяльності.

Ми вдячні нашим викладачам за організацію такої важливої події, а також нашим захисникам, завдяки яким ми маємо змогу здобувати освіту у безпеці, вільно вчитися та рухатися вперед до нашої мети – допомагати тим, хто потребує нашої підтримки та професійної допомоги!

За матеріалами кафедри прикладної психології та логопедії
Ганна Сизко

Introductory Conference on Diagnostic Practice: An Important Step Towards the Profession of a Special Education Specialist

On 14 October, third-year students of the Special Education (Speech Therapy) programme at the Faculty of Preschool, Special and Social Education of Berdyansk State Pedagogical University eagerly took part in the introductory conference dedicated to their industrial (diagnostic) practice. As always, this event was not merely a formality but a genuine start to a deeper immersion into their future profession.

During the conference, students received detailed information about the specific features, objectives, and methods of the upcoming practice, which will help them master essential professional skills. The future specialists learned how to effectively organise and conduct diagnostic work, as well as how to interact with children and adults with various speech and developmental difficulties. Such knowledge is invaluable for the formation of practical competences that will serve them throughout their professional careers.

We express our sincere gratitude to our lecturers for organising this important event, and to our defenders, thanks to whom we have the opportunity to study safely, learn freely, and move confidently towards our shared goal – to support and help those who need our professional care and understanding.

Based on materials from the Department of Applied Psychology and Speech Therapy
Hanna Syzko


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print

Залишити відповідь