Акторська майстерність – професійна складова бакалавра хореографії

Якість освіти – явище динамічне і багатокомпонентне. Однією із системоутворювальних його складових є зміст освітніх програм, за якими відбувається підготовка фахівців за галузями наук і спеціальностями.

Під час обговорення ОПП «Хореографія» (2020 р.) було надано пропозицію щодо внесення в зміст обов’язкових компонентів освітньої програми дисципліну «Акторська майстерність та режисура в хореографії». За словами члена робочої групи, на той час здобувачки вищої освіти спеціальності «Хореографія» Юлії Ярошенко така дисципліна може сприяти формуванню професійних компетентностей задля здобуття підсумкових результатів навчання, зазначених Стандартом вищої освіти України першого (бакалаврського) рівня галузі знань 02 Культура і мистецтво, спеціальності 024 Хореографія, затвердженого та введеного в дію Наказом Міністерства освіти і науки України від 04.03.2020 р. № 358 024.
Окреслена дисципліна вперше викладалася в цьому році. Не зважаючи на складні умови онлайн-навчання викладач кафедри педагогіки, кандидат педагогічних наук, доцент Олександр Голік, який має значний досвід сценічної майстерності у якості режисера-постановника концертних заходів та масових розважальних форм, зміг зацікавити майбутніх хореографів пошуком цікавих творчих знахідок.
Залікова форма з даної дисципліни відбулася у відкритій формі на платформі Zoom, де майбутні хореографи денної (05.12.2022) та заочної (17.10.2022) форм навчання презентували свої творчі роботи на актуальні теми: «Творці свого життя» (Валерія Зубова), «Мрія» (Ксенія Марфіян), «Доросла казка» (Софія Самойлова), «Залежність від думки» (Маргарита Жидкова), «Життя рослини» (Євген Коваленко), «Чужа думка» (Віолетта Журавльова), «Ейфорія» (Вікторія Вінокурова) та ін.
Присутні мали змогу побачити підготовлені здобувачами освіти презентації творчих робіт у відеоформаті й оцінити акторську майстерність, режисерську роботу та цифрову грамотність хореографів. Було відзначено професійність режисерської розробки та відеомонтажу колективних відеопроєктів: «4 кути» (денна форма навчання) та «Дім – це там, де тобі добре» (заочна форма навчання). Не зважаючи на непередбачувані умови навчання, хореографи вкотре доказали, що можуть працювати в команді, креативно мислити, а головне – через навчання прагнути до професіоналізму.
Дякуємо Олександру Голіку за акторські та режисерські кроки майбутніх фахівців!

За матеріалами кафедри ТМНМД


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print