Успішна підготовка вчителя початкових класів у XXI столітті неможлива без поєднання науки, інноваційної педагогічної практики та живої партнерської взаємодії між університетом та закладом загальної середньої освіти. Саме з цією метою на факультеті психолого-педагогічної освіти та мистецтв 15 травня відбувся освітній діалог «Початкова освіта в дії: наукові трансформації, інновації, партнерство». Модераторкою заходу виступила кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри педагогіки Анжеліка Лесик, яка акцентувала увагу на значущості наукового підґрунтя у формуванні вчителя нової генерації – компетентного, гнучкого, здатного до інноваційного мислення та партнерської співпраці.
Спікеркою діалогу стала Ангеліна Рубцова, здобувачка другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта, вчителька початкових класів та англійської мови Комунального закладу «Ліцей №44» Кам’янської міської ради. У своєму виступі вона поділилася практичними аспектами професійного становлення: досвідом співпраці з батьками та колегами, сучасними підходами до оцінювання учнів та етапами проходження атестації. Особливу зацікавленість викликали приклади застосування формувального оцінювання та активного залучення учнів до освітнього процесу.
Зустріч пройшла у формі живого діалогу, взаємопідтримки та обміну практичними інсайтами, що посилило зв’язок між теорією, яку здобувачі вивчають на заняттях, та реальним досвідом сучасного педагога.
Підсумовуючи, варто зазначити: подібні ініціативи є надзвичайно важливими для професійного зростання майбутніх учителів.
Досвід, що звучить із перших вуст, – це завжди натхнення, підтвердження актуальності обраного шляху та поштовх до дій.




За матеріалами кафедри педагогіки