Не зважаючи на складнощі, пов’язані з військовим станом в Україні, наукова діяльність продовжує свій розвиток. Так, у межах тижня педагогіки на факультеті психолого-педагогічної освіти та мистецтв було організовано діяльність педагогічної студії «Сучасні тенденції розвитку освітнього менеджменту» (модераторки – докторка педагогічних наук, професорка кафедри педагогіки Надія Вєнцева та кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри педагогіки Ольга Старокожко).
У роботі секції активну участь взяли здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти, спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки та А1 Освітні науки. Відбулися презентації та обговорення студентських проєктів, серед яких були відзначені наступні: Віталій Резніченко, який представив доповідь на тему «Управлінські стратегії впровадження інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти»; Оксана Середняк з доповіддю «Капіталізація освіти: підходи, механізми та ризики впровадження в Україні»; Олена Андрєєва з доповіддю «Інноваційні підходи до управління закладом освіти в умовах цифрової трансформації».
З узагальнюючою доповіддю виступила доцентка Ольга Старокожко, яка зазначила, що проведення педагогічних студій сприяло поглибленню управлінсько-аналітичних компетентностей магістрантів, розширенню їхнього бачення тенденцій освітнього менеджменту та усвідомленню ролі майбутнього педагога як агента освітніх змін. Здобувачі продемонстрували здатність застосовувати сучасні наукові підходи до аналізу проблем управління освітою та розроблення власних інноваційних рішень.
Підсумком педагогічних студій стало усвідомлення необхідності поєднання теоретичних знань і практичного досвіду в управлінні освітою. Захід об’єднав молодих дослідників і викладачів навколо ідей розвитку освітнього менеджменту в умовах цифрової трансформації, інклюзивності та глобальних змін, підтвердивши значущість науки як рушійної сили оновлення освітнього простору.




За матеріалами кафедри педагогіки
Pedagogical Studios “Modern Trends in the Development of Educational Management”

Despite the challenges associated with martial law in Ukraine, scientific activity continues to evolve. As part of Pedagogy Week, the Faculty of Psychological and Pedagogical Education and Arts organized Pedagogical Studios “Modern Trends in the Development of Educational Management” (moderators – Dr. Nadiia Vientseva, Doctor of Pedagogical Sciences, Professor at the Department of Pedagogy, and Olha Starokozhko, PhD in Pedagogy, Associate Professor at the Department of Pedagogy).
Master’s students of the specialties 011 Educational and Pedagogical Sciences and A1 Educational Sciences took an active part in the session. The event featured presentations and discussions of students’ analytical projects. Among the most notable were: Vitalii Reznichenko – “Management Strategies for Implementing Inclusive Education in General Secondary Schools”; Oksana Seredniak – “Capitalization of Education: Approaches, Mechanisms, and Implementation Risks in Ukraine”; Olena Andrieieva – “Innovative Approaches to Educational Institution Management in the Context of Digital Transformation”.
In her concluding presentation, Associate Professor Olha Starokozhko emphasized that the pedagogical studios contributed to deepening the managerial and analytical competencies of master’s students, expanding their understanding of trends in educational management, and strengthening their awareness of the teacher’s role as an agent of educational change. The participants demonstrated their ability to apply modern scientific approaches to analyzing management problems in education and developing innovative solutions.
The Pedagogical Studios concluded with a shared recognition of the need to combine theoretical knowledge with practical experience in educational management. The event united young researchers and lecturers around the ideas of educational leadership in the context of digital transformation, inclusivity, and global change, reaffirming the importance of science as a driving force for renewing the educational space.




Based on materials from the Department of Pedagogy
