Про індивідуальну освітню траєкторію: робоча зустріч гарантів і здобувачів вищої освіти

У межах системної роботи з внутрішніми стейкхолдерами 9 грудня 2025 року відбулася зустріч гарантів освітніх програм зі здобувачами вищої освіти бакалаврського рівня. У заході взяли участь студенти, які навчаються за освітньо-професійними програмами «Середня освіта (англійська мова та література)» (гаранти — доценти Ірина Школа та Андрій Мороз) і «Філологія (германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська, друга – німецька)» (гарант — доцент Богдана Салюк).

Метою зустрічі стало обговорення актуальних питань організації освітнього процесу та врахування думки здобувачів щодо змісту й реалізації освітніх програм. У форматі відкритого діалогу було розглянуто ключові теми, зокрема індивідуальну освітню траєкторію, можливості неформальної освіти, а також питання внутрішньої та зовнішньої академічної мобільності.

Особливу увагу приділили практичним аспектам формування індивідуальної освітньої траєкторії студентів, вибору вибіркових компонентів, участі в сертифікатних програмах, тренінгах, онлайн-курсах і професійних заходах, що можуть бути зараховані в межах неформальної освіти. Також обговорювалися перспективи участі здобувачів у програмах академічної мобільності, їхній вплив на професійний та особистісний розвиток і конкурентоспроможність випускників.

Окремо наголошувалося на ролі здобувачів вищої освіти як активних учасників формування та реалізації власної індивідуальної освітньої траєкторії, що відповідає принципам студентоцентрованого навчання. Проведення такої зустрічі сприяє реалізації цілі сталого розвитку №4 «Якісна освіта», зокрема в частині забезпечення рівного доступу до якісної вищої освіти, розвитку навчання впродовж життя та підвищення якості освітніх програм. Водночас залучення здобувачів як внутрішніх стейкхолдерів до обговорення й удосконалення освітніх програм відповідає цілі сталого розвитку №17 «Партнерство заради сталого розвитку», що передбачають прозорість, участь і партнерську взаємодію всіх учасників освітнього процесу.

У ході зустрічі було проведено анкетування здобувачів вищої освіти щодо рівня їхньої задоволеності освітніми програмами. Студенти мали змогу висловити власні думки, поділитися досвідом навчання та надати пропозиції щодо вдосконалення змісту програм, методів викладання й організації освітнього процесу.

Отримані результати опитування та пропозиції здобувачів будуть проаналізовані гарантами освітніх програм і враховані під час подальшого оновлення та розвитку освітньо-професійних програм. Подібні зустрічі є важливим інструментом забезпечення якості вищої освіти, адже сприяють формуванню партнерських відносин між усіма учасниками освітнього процесу та орієнтації програм на реальні потреби студентів.

За матеріалами кафедри іноземних мов і методики викладання


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print

Залишити відповідь