Напередодні сесії є важливим нагадати про академічну доброчесність та її важливу роль в освітньому процесі. Академічна доброчесність – це фундаментальний принцип, який утримує структуру вищої освіти і забезпечує чесність, цілісність і довіру в академічному середовищі. Вона включає в себе ряд важливих аспектів, яких ми завжди повинні дотримуватися у навчанні, роботі та житті.
Для того, щоб перевірити, наскільки здобувачі спеціальності 231 Соціальна робота гарно знають принципи академічної доброчесності, було організовано вікторину «Pro Академічну доброчесність» для здобувачів другого курсу першого бакалаврського рівня та першого курсу другого магістерського рівня.
Захід був організований у вигляді змагання між одногрупниками за право отримати статус знавця академічної доброчесності та побудований за форматом «Моя гра». Здобувачі протягом гри відповідали на питання 6-ти категорій, кожна з яких відображає той чи інший аспект академічної доброчесності: основні поняття, нормативні положення, етичні засади, відповідальність, ситуації з життя, сюрприз.
Гра тривала 3 раунди і весь цей час ми були занурені у проблему академічної доброчесності, порушення якої усіма учасниками освітнього процесу може призвести до негативних наслідків на рівні країни та світу. Тож, намагалися давати відповіді на хвилюючі питання, розбирати практичні ситуації та навіть, призначати свій вид відповідальності за академічну недоброчесність.
Наприкінці заходу, коли були підведені підсумки, ми зрозуміли, наскільки важливо розуміти та підтримувати академічну доброчесність у нашій навчальній діяльності. Вона є не лише набором правил і стандартів, але й моральним принципом, який підтримує інтеграцію освітнього процесу та забезпечує довіру між усіма її учасниками.
Ця вікторина «Про Академічну доброчесність» стала нагадуванням нам про важливість цього принципу складової освіти. Вона наголосила, що кожен з нас має нести відповідальність за свої вчинки та обирати шлях чесності у навчанні та дослідженнях.
Сподіваємося, ця вікторина стане початком нашої постійної свідомої роботи над вдосконаленням наших знань та практики у сфері академічної доброчесності. Нехай вона підтримує нас у дотриманні високих моральних та етичних стандартів у навчанні та дослідженнях, допомагаючи зберегти довіру та цінність нашої освіти. Академічна доброчесність є не тільки правилом, але і нашим обов’язком перед собою, перед іншими та перед суспільством.
За матеріалами