28-29 листопада 2024 року в місті Порту, Португалія, відбулася стартова зустріч міжнародного проєкту Researchers’ act: training for psychological flexibility and work-related stress management (ReACT), що фінансується за програмою Erasmus+ (KA2: Cooperation Among Organizations and Institutions). Захід проходив у Школі охорони здоров’я Політехнічного інституту Порту. Метою зустрічі було обговорення планів реалізації проєкту, презентація організацій-учасниць та налагодження ефективної співпраці.
Участь у зустрічі взяли представники університетів і наукових установ із різних країн, зокрема України, Румунії, Туреччини, Португалії та Швеції. Бердянський державний педагогічний університет представляли доценти факультету дошкільної, спеціальної та соціальної освіти Анастасія Попова та Наталія Цибуляк.
Анастасія Попова та Наталія Цибуляк презентували діяльність університету, його досягнення та роль у проєкті. Вони підкреслили важливість залучення міжнародного досвіду до розвитку освітньої та наукової сфери в Україні. Учасники обговорили ідеї, спрямовані на підтримку психічного здоров’я дослідників, зокрема через створення цифрових інструментів та розробку рекомендацій для закладів вищої освіти.
Подія також стала платформою для зміцнення професійних контактів та обміну досвідом між представниками різних країн. Було окреслено основні етапи реалізації проєкту, які включають проведення досліджень, створення інноваційної вебплатформи та організацію заходів, спрямованих на покращення умов праці дослідників.
Участь БДПУ в проєкті ReACT підкреслює важливість міжнародної співпраці у вирішенні сучасних викликів в академічній сфері. Проєкт сприятиме не лише вдосконаленню інституційних практик, але й впровадженню інновацій у збереження психічного здоров’я дослідників, що є особливо актуальним у складних умовах сьогодення.
Реалізація цілей проєкту також сприятиме досягненню Цілей сталого розвитку ООН, зокрема №3 “Міцне здоров’я і благополуччя” через підтримку психологічного здоров’я дослідників, №4 “Якісна освіта” шляхом розробки інноваційних освітніх підходів і №17 “Партнерство заради стійкого розвитку” завдяки зміцненню міжнародної співпраці.
За матеріалами