Інтерактив у дії: як студенти опанували сучасні методи навчання англійської мови

У сучасному світі освіта швидко змінюється, і вчителі повинні відповідати вимогам часу, інтегруючи в навчальний процес новітні технології та підходи. Цій меті і підпорядкована вибіркова дисципліна «Інтерактивні методи навчання англійської мови» (викладач – доцент Богдана Салюк), яку студенти-третьокурсники ОПП «Філологія (германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська, друга – німецька)» опановували впродовж осіннього семестру.

Курс складався із семи тематичних модулів, кожен із яких присвячений ключовим аспектам інтерактивного навчання. Уже з перших лекцій студенти занурилися в дослідження основних принципів інтерактивного навчання та класифікації методів.

Окрема увага приділялася темі гейміфікації. Студенти вивчали відмінності між ігровими технологіями та цифровими іграми для навчання (DGBL), а також працювали над створенням власних ігрових завдань. Наприклад, під час одного із занять студенти розробили серію діалогічних ігор для розвитку навичок говоріння та граматичних структур, які можна використовувати під час роботи з учнями різного рівня підготовки.

Курс також розкривав значення взаємодії в класі через групову та парну роботу, включно з концепцією “перевернутого класу”. Студенти аналізували переваги цього підходу в порівнянні з традиційними методами навчання, а також вчилися використовувати онлайн-платформи, такі як Zoom і Gather.Town, для підготовки та проведення уроків.

Важливим компонентом програми став розвиток критичного мислення. Методи, такі як Сократівський діалог, мозковий штурм, дискусії, дебати, прийом “шість капелюхів мислення” та SWOT-аналіз, дозволили студентам інтегрувати елементи проблемного навчання у свої проєкти.

Тема візуалізації навчального матеріалу стала однією з найцікавіших для студентів. Вони створювали інфографіки, розповідали історії за допомогою сторітеллінгу та опановували основи скрайбінгу. Ці методи сприяють кращому засвоєнню матеріалу учнями, особливо візуалами.

Інтерактивні методи оцінювання стали логічним завершенням курсу. Студенти вивчали різні види оцінювання, зокрема рефлексію, самооцінювання та взаємооцінювання, а також тестували цифрові інструменти, такі як Google Forms, Mentimeter та Quizizz.

За підсумками курсу студенти не лише склали залік, але й отримали портфоліо власних розробок, які вони зможуть використовувати у своїй професійній діяльності.

Вибірковий курс «Інтерактивні методи навчання англійської мови» – це чудова можливість для студентів розширити свій педагогічний інструментарій і підготуватися до викликів сучасного освітнього процесу. Адже бути вчителем у ХХІ столітті – це не лише викладати, а й надихати, мотивувати та створювати умови для ефективного та цікавого навчання.

Запрошуємо студентів, які прагнуть стати сучасними викладачами англійської мови, обирати цей курс наступного року та відкривати нові можливості в освітньому просторі!

Богдана Салюк,

доцент кафедри іноземних мов і методики викладання


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print