Діяльнісний підхід як середовище для формування наскрізних умінь під час проєктної діяльності з курсу «Я досліджую світ»

НУШ ставить перед собою завдання: сформувати особистість із розвиненими ключовими компетентностями та наскрізними вміннями, успішно інтегровану в соціум, здатну до проєктної діяльності. Такі орієнтири стали ключовими під час вебінару «Реалізація діяльнісного підхіду до навчання за допомогою інтерактивних конспектів», спікеркою якого була Дар’я Демчук-Маригіна – заступниця директора з навчальної роботи Спеціалізованої школи I-III ступенів №207, м. Київ. Вебінар відбувся 9 березня 2023р.

Ключовими були представлені такі позиції: особливості та переваги використання інтерактивних конспектів у початковій школі; можливості впровадження діяльнісного підходу в навчанні за допомогою та створення й ведення інтеративних конспектів; практики реалізації діяльнісного підходу на уроці.
Проблеми впровадження діяльнісного підходу є змістом проєкту під керівництвом першої проректорки, професорки Ольги Гуренко.
Так, діяльнісний підхід впроваджується на різних предметах, а саме під час викладання курсу «Я досліджую світ».

У процесі викладання навчальної дисципліни «Ноосферна освіта майбутніх учителів початкової школи» (с26 гр., викладачка – професорка Алла Крамаренко), питання діяльнісного підходу розглядалося в практичній площині, із орієнтиром на формування життєвих компетентностей здобувачів початкової школи. Проте представлений вебінар сприяв отриманню додаткової інформації у викладанні курсу «Я досліджую світ». Здобувачки (бакалаврського рівня) вищої освіти, вдало пройшли тестування та отримали сертифікати.

За матеріалами кафедри початкової освіти


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print