Науково-дослідна робота студентів в умовах сьогодення є важливим складником університетської освіти. Вона сприяє формуванню наукового світогляду та особистісному професійному становленню, розвиває творче мислення та індивідуальні здібності, вчить бачити наукові проблеми у звичайних речах.
Студентки 2 курсу спеціальності 012 Дошкільна освіта факультету дошкільної, спеціальної та соціальної освіти Вознюк Христина і Гогунська Валерія виокремили наукову проблему, готуючи і проводячи інтерактивні ігри в GAMING CLUB FDSSO.
Всі ігри клубу розроблялися з використанням інструментів гейміфікації. Тому узагальнивши практику роботи GAMING CLUB, студентки представили її на Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт у галузі “Інформаційно-комунікаційні технології в освіті”, другий етап якого відбувся на минулому тижні на базі Мелітопольського державного педагогічного університету.
Наукова робота «Використання інструментів гейміфікації в студентських дозвіллєвих заходах в умовах війни (на прикладі роботи GAMING CLUB)» викликала інтерес журі і учасників конкурсу, відбулося її активне обговорення. Особливо вразив журі той факт, що конкурсантки навчаються на спеціальності Дошкільна освіта, але мають досить обширні знання в галузі інформаційних технологій.
Захист наукової роботи був високо оцінений – студентки отримали Диплом І ступеня!
Вітаємо Христину і Валерію, а також їх наукового керівника Надію Кот з перемогою!
За матеріалами факультету дошкільної,
спеціальної та соціальної освіти