Досвід і виклики: результати проходження виробничої практики студентами освітньо-професійної програми «Середня освіта. Біологія та здоров’я людини»

21 листопада 2024 року відбулася звітна конференція з виробничої практики в закладах загальної середньої освіти здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Середня освіта. Біологія та здоров’я людини» (спеціальність 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини).

Під час звітної конференції здобувачі вищої освіти характеризували педагогічні інновації, демонстрували вміння їх практичного застосування у професійній діяльності; називали і аналізували шляхи мотивації учнів до саморозвитку, демонстрували вміння розробляти план практичної реалізації формування адекватної позитивної самооцінки й я-ідентичності.

Керівники практики (викладачі кафедри біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації) констатували, що студенти знають та дотримуються умов функціонування безпечного та інклюзивного освітнього середовища, демонструють і використовують новітні досягнення біологічної науки та пояснюють її роль у житті суспільства, обґрунтовують їх використання для професійної та інноваційної діяльності.

Відгуки здобувачів вищої освіти:

  • Олена Тютюненко: «Виробнича практика  сприяла поглибленому розумінню основних аспектів педагогічної діяльності та методики викладання саме  біології, усвідомленню того, що «класичні» дисципліни  в сучасному   інформаційному світі  у поєднанні з  інноваційними цифровими технологіями дозволяють перетворити  процес навчання на цікаву подорож світом живого».
  • Аліна Лесична: «Мета практики була досягнута. Я змогла закріпити теоретичні знання на практиці, розвинути професійні компетентності, здобути досвід взаємодії з учнями. Практика допомогла зрозуміти важливість креативного підходу до викладання, значення індивідуального підходу до учнів, необхідність постійного самовдосконалення. Цей досвід став важливим етапом мого професійного становлення, і я впевнена, що отримані знання та навички допоможуть мені в подальшій роботі».
  • Оксана Рій: «В процесі практики я поглибила знання з фахових, психолого-педагогічних дисциплін, вдосконалила навички. Я усвідомила, що таке бути вчителем та віддаватися повністю дітям! Це того варте!».
  • Леонова Тетяна: «Я здобула практичний досвід роботи в школі, що сприяло закріпленню теоретичних знань, навчилася ефективно планувати уроки, використовувати інтерактивні методи та адаптувати навчальний матеріал до вікових особливостей учнів».

На звітній конференції з виробничої практики майбутні вчителі біології та основ здоров’я аналізували власні досягнення, звертали увагу на труднощі, з якими зіткнулися, пропонували шляхи їх подолання. Здобувачі вищої освіти підкреслили, що для проходження практики були створені всі необхідні умови. Майбутні педагоги підтвердили важливість практичного досвіду, зазначивши, що без практики теорія втрачає сенс.

Тетяна Леонова,

здобувачка вищої освіти другого (магістерського) рівня

освітньо-професійної програми «Середня освіта. Біологія та здоров’я людини»

БДПУ


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print