Дискутивна рефлексія: досвід колективного аналізу та критики хореографічних постановок

До святкування Дня студента хореографи підійшли достатньо креативно, що загалом відповідає специфіці їх майбутньої професії. Віртуальна сцена, яскраві вокально-хореографічні та літературно-хореографічні композиції від старшокурсників, чаювання та обговорення – ось таке мистецьке студентське віртуальне паті.

Здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти 2 та 3 курсів спеціальності 024 Хореографія зібралися і переглянули на платформі Zoom творчі роботи студентів 4 курсу денної та заочної форм навчання, які були завантажені на платформі WhatsApp для глядацької оцінки, що є обов’язковим методом у рамках вивчення дисципліни «Мистецтво балетмейстера» (викладачка – доцентка кафедри хореографії та фітнесу факультету фізичної культури, спорту та здоров’я людини Олена Мартиненко). Ініціаторкою та модераторкою зустрічі виступила здобувачка 3 курсу, членкиня робочої групи ОПП «Хореографія» спеціальності 024 «Хореографія» Христина Омельченко.

Мистецтво балетмейстера – це саме та дисципліна, яка передбачає об’єктивну оцінку балетмейстерської компетентності майбутнього хореографа. Тому, вже не перший рік викладачі надають змогу всім охочим (здобувачам освіти, викладацькому складу кафедри, випускникам, стейкхолдерам) оцінити постановочні роботи студентів через Google-анкетування. Цього півріччя для глядацького оцінювання було представлено 28 робіт у рамках вивчення змістовних модулів: «Постановка вокально-хореографічної композиції» та «Постановка літературно-хореографічної композиції». Тематика робіт була різноманітною: кохання, материнство, любов до рідної землі, цінність життя тощо. Цікавим було вміння постановника передати танцювальними рухами літературний текст, працювати з відеографією, розкривати образ в пісенному музичному супроводі тощо.

Після віртуального перегляду танцювальних постановок, де кожний учасник заходу уявив себе в глядацькій залі або в сучасному хореографічному кіно, усі присутні могли висловити свою думку щодо побаченого. Дискусія була жвавою, цікавою, сповненою особистої глядацької думки з наведенням певних аргументів. Окрім того, третьокурсники поділилися досвідом вивчення дисципліни вільного вибору «Створення танцювального відео»  (викладачка – доцента кафедри хореографії та фітнесу Юлія Тараненко) і оцінили якість змонтованих відеотанців.

Отже, на думку молодших курсів, старшокурсники продемонстрували готовність до балетмейстерської діяльності і відеограмотність, що відповідає сучасним вимогам хореографічної підготовки. Найголовніше, всі отримали позитивні емоції від спілкування, відчули єдність командного духу і гарно провели час маленькою студентською «хореографічною родиною» з нагоди святкування Дня студента.  

За матеріалами кафедри хореографії та фітнесу


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print

Залишити відповідь