Другий міський тур олімпіади з «Комп’ютерного дизайну»

У неділю 23 травня відбувся другий тур олімпіади з «Комп’ютерного дизайну», в якому взяли участь учні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №9 та студенти факультету фізико-математичної комп’ютерної та технологічної освіти, які вдало виконали завдання першого туру та були запрошені до участі в наступному.

Завданням другого туру було розробити дизайн рекламної листівки «Бердянськ – місто курорт». Усі учасники творчо підійшли до виконання цього завдання та продемонстрували високі результати. Свої роботи учасники виконували у програмах Adobe Photoshop та Figma.

Оцінювання робіт здійснювалось за наступними критеріями: відповідність технічним вимогам, відповідність тематиці поставлених завдань, графічна реалізація, програмна реалізація, креативність.

За результатами оцінювання робіт перше призове місце посіли Костянтин Вязмітінов, учень 8 класу ЗЗСО № 9, та Владислав Березовський, студент групи 2 КТ факультету фізико-математичної комп’ютерної та технологічної освіти.

Друге призове місце посів Євген Кізім, учень 11 класу ЗЗСО № 9.

Третє місце розділили Олександр Напрєєнко та Дарина Онуфрієнко, студенти групи 2 КТ факультету фізико-математичної комп’ютерної та технологічної освіти.

Учасників другого туру підготували вчитель інформатики загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №9 Олена Котова та доцент кафедри комп’ютерних технологій в управлінні та навчанні й інформатики Лілія Павленко.

Організували та провели олімпіаду викладачі кафедри комп’ютерних технологій в управлінні та навчанні й інформатики Володимир Лаврик та Лілія Павленко за підтримки декана факультету доктора педагогічних наук, професорки Вікторії Жигірь та завідувача кафедри комп’ютерних технологій в управлінні та навчанні й інформатики Віталія Хоменка.

Вітаємо учасників олімпіади та сподіваємось на продовження тісної співпраці з учнями та вчителями нашого міста у проведенні таких заходів!

Кафедра комп’ютерних технологій

в управлінні та навчанні й інформатики БДПУ


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print