Дружній освітній простір

Побудова безбар’єрного освітнього простору неможлива без розуміння того, що дискримінація у будь-якому прояві неприпустима у сучасному світі. Упродовж п’яти днів близько 100 учасників із різних закладів освіти України вивчали шляхи зниження дискримінації в межах Проєкту USAID «Економічна підтримка України».

У серії тренінгів зі створення недискримінаційного простору в закладі освіти взяли участь професорка Світлана Хатунцева, доцентки Ганна Вусик і Юлія Мельнікова та здобувачі БДПУ.

Зустрічі дали можливість вивчити шляхи зниження гендерної дискримінації, подолання стигматизації та попередження гендерно-зумовленого насильства в закладах освіти, поміркувати на тему, чому важливо використовувати фемінітиви і яка вона – мова НЕворожнечі.

Особливу увагу приділили роботі з уразливими категоріями. На жаль, сучасні реалії в умовах повномасштабної війни додали до переліку вразливих категорій і внутрішньо переміщених осіб, і людей, які повертаються із зони бойових дій та потребують реабілітації, і членів родин загиблих, і вимушених мігрантів, які планують повернутися додому.

Основою безбар’єрного освітнього ландшафту, дружнього до кожної і кожного, має стати повага до людської гідності. Мета сьогоднішніх освітян – збудувати дружній простір, де буде затишно і комфортно усім.

Юлія Мельнікова, завідувачка
кафедри соціальних комунікацій


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print