Вибір дисциплін: зацікавлений студент-мотивований викладач!

Кожен, хто вступає до університету, довіряє обов’язковому компоненту освітньої програми підготовки фахівця тієї чи іншої спеціальності. Така база – основа для професійної підготовки студента. Але ж хочеться знати все і трохи більше. Саме вільний вибір здобувачем вищої освіти освітніх компонентів є відкритою можливістю для формування його індивідуальної освітньої траєкторії. Це викликає зацікавлення в усіх учасників освітнього процесу, адже студенти мають можливість поглибити Hard Skills («тверді навички», що допомагають освоїти певну професію ґрунтовніше), а викладачі – працювати з мотивованою аудиторією.

З шостого червня розпочалася процедура вибору дисциплін на факультеті психолого-педагогічної освіти та мистецтв, яка триватиме протягом двох тижнів. Третього червня для здобувачів І та ІІ рівнів вищої освіти спеціальностей «024 «Хореографія», 014 Середня освіта (Хореографія), 014 «Музичне мистецтво» була проведена онлайн конференція, де висвітлювалися питання процедури вибору дисциплін на новій платформі телеграм-бот «Вибір дисциплін».
Ініціаторами проведення інформативної конференції виступила студентська рада ФППОМ на чолі з головою, здобувачкою ІІ курсу Олександрою ШОСТАК за підтримки провідного фахівця навчального відділу з моніторингу та якості освіти Валентини Медведенко та заступника декана факультету з навчальної роботи Віри Бурназової. На засіданні були присутні як студенти, так і куратори груп, які мали у разі запитань від відсутніх здобувачів освіти надати вірну інформацію.
Валентина Медведенко послідовно та доступно, із застосуванням демонстрації екрану, окреслила поетапність вибору дисциплін. Вона наголосила, що студенти мають чітко та вірно заповнити всю необхідну інформацію, вказати номера дисциплін та назви з загального каталогу дисциплін вільного вибору, назвала основні помилки, яких доцільно запобігати. Найбільше запитань було саме від першокурсників, які стикнулися з вибором дисциплін уперше. Тому члени студентської ради разом із заступником декана надавали відповіді на запитання.
Сподіваємося, що цього року студенти оберуть цікаві та корисні для свого професійного зростання дисципліни. Академічна свобода – вагомий аргумент для покоління Z, а процедура вільного вибору дисциплін сприяє розвитку Soft Skills (міжособистісного спілкування, управління часом, уміння переконувати, креативності, роботи в команді та ін.).

За матеріалами кафедри теорії

та методики навчання мистецьких дисциплін


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print