Інклюзія в НУШ: практичні орієнтири

НУШ ставить перед собою завдання: сформувати особистість із толерантним ставленням до людей з особливими потребами, здатну успішно інтегруватися в соціумі. Такі орієнтири стали ключовими під час вебінару «Випереджаючи майбутнє, або інклюзія 4.0: навички роботи вчителя з дітьми з ООП. Цифровий контент», спікером якого був Сергій Зайцев. Вебінар відбувся 10 березня 2023р.

Ключовими були представлені такі позиції: цифрова трансформація інклюзивної освіти в межах інклюзії 4.0; сучасний контент та інноваційні технології при роботі з дітьми з ООП: Trello, Canva, віртуальна та доповнена реальність, штучний інтелект; підтримка педагогічної спільноти на уроці.
Проблеми впровадження інклюзії є змістом проєкту під керівництвом першої проректорки, професорки Ольги Гуренко.

Під час викладання навчальної дисципліни «Інклюзивна освіта» (41 гр., викладачка – професорка Алла Крамаренко) питання інклюзії розглядалося в практичній площині, із орієнтиром на формування життєвих компетентностей здобувачів початкової школи. Проте представлений вебінар сприяв отриманню додаткової інформації щодо сучасного контенту та інноваційних технологій при роботі з дітьми з ООП. Здобувачки (бакалаврського рівня) вищої освіти вдало пройшли тестування та отримали сертифікати.

За матеріалами кафедри початкової освіти


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print