Інтерполяція у розробці комп’ютерних ігор

– Сьогодні в універі грали в гру «Крокодил», в якій одна людина загадує слово, а інша має без допомоги слів показати його так, щоб інші вгадали. Ніщо не віщувало біди, але тут мені випало показувати інтерполяцію…

На черговому занятті математичного гуртка учасники мали змогу відкрити для себе тему «Інтерполяція у розробці комп’ютерних ігор», яка була присвячена вивченню методів відновлення проміжних значень функцій на основі наявних даних та їх застосуванню в ігровій індустрії. Цікаво, що результатом інтерполяції методом найближчого сусіда для випадкового набору точок в двовимірному випадку є діаграма Вороного, яку ми розглянули попередньо!

Окрім ознайомлення з доробком українських математиків (зокрема, Марини Вязовської, яка 2022 року отримала за це престижну нагороду у світі математики – медаль Філдса), здобувачі дізналися як методи інтерполяції використовуються для створення плавних анімацій, моделювання руху персонажів та генерації реалістичних ландшафтів. Вони побачили, як за допомогою інтерполяції можна досягти більш високої точності у відображенні фізичних процесів, та побудові UI (від англ. User Interface – інтерфейс користувача).

Було розглянуто також використання сплайнів у розробці траєкторій, що дозволяє створювати більш реалістичний і захопливий геймплей. Крім того, учасники обговорили приклади з ігор, де застосовуються методи інтерполяції для процедурної генерації контенту, наприклад, текстур і 3D-об’єктів.

Заняття показало, що знання математичних методів, таких як інтерполяція, відкриває широкі можливості для творчості та інновацій у сфері інформаційних технологій і розробці комп’ютерних ігор.

За матеріалами кафедри фізики, математикита методики навчання


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print