Освітній процес у надзвичайних умовах: виклики й інновації

20 листопада 2024 року на факультеті психолого-педагогічної освіти та мистецтв відбувся воркшоп «Освітній процес початкової школи в укритті», спікеркою якого виступила випускниця спеціальності 013 Початкова освіта БДПУ, вчителька початкових класів Дніпровської гімназії №51 Дніпровської міської ради Ілона Саксонік.

Під час заходу учасники отримали цінні поради щодо організації освітнього процесу в укритті. Ілона  поділилася власним досвідом адаптації простору укриття до освітніх потреб молодших школярів. Вона детально пояснила, як створити атмосферу спокою, що допомагає здобувачам початкової освіти долати страх під час повітряних тривог, а також наголосила на важливості врахування їх психологічного стану.

Спікерка презентувала інтерактивні методики та ігрові технології, які сприяють позитивній мотивації до навчання. Окрему увагу було приділено організації куточка спокою, підтримці соціальної взаємодії та фізичній активності в укритті. Також було наголошено на ролі комунікації з батьками як ключового елемента в кризових ситуаціях.

Ілона  поділилася низкою корисних ресурсів, у тому числі й покликаннями на онлайн-курси для педагогів, які допоможуть адаптуватися до викладання в умовах кризи. Учасники воркшопу розповідали про власний досвід організації навчання в укриттях, що зробило захід по-справжньому інтерактивним і практичним.

Щиро дякуємо спікерці за натхнення, корисні поради та практичні ідеї! Це ще раз доводить, що навіть у найскладніших умовах ми можемо забезпечувати якісну освіту в початковій школі. 💙💛  


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print

Залишити відповідь