Кожний фініш – це новий старт!

З 08.05 по 22.05.2025 тривала підсумкова атестація здобувачів першого (бакалаврського) рівня спеціальності 231 Соціальна робота заочної форми здобуття освіти. Підсумкова атестація є однією з підстав отримання освітнього ступеня «бакалавр» й проходила в три етапи: атестаційний екзамен з соціальної роботи; комплексний кваліфікаційний екзамен з соціальної педагогіки; захист кваліфікаційної роботи.

До кожного етапу підсумкової атестації викладачі кафедри соціальної роботи та інклюзивної освіти зі здобувачами сумлінно готувалися протягом усіх років навчання, але заключний етап потребував наполегливої навчальної та психологічної підготовки, формування сукупності професійних компетентностей. Вимоги підготовки сучасного фахівця на ринку праці потребували внесення змін у програму підсумкової атестації, включення професійних кейсів, перегляду рекомендованої тематики кваліфікаційних робіт.

За результатами атестаційного екзамену з соціальної роботи та комплексного кваліфікаційного екзамену з соціальної педагогіки державною екзаменаційною комісією зазначено засвоєння здобувачами зміст основних тем із різних розділів курсів освітньої підготовки; вміння розв’язувати практичні ситуації, складати алгоритми, формулювати висновки та рекомендації; узгоджувати з провідними законодавчими документами та державними стандартами якості освіти. Наукове керівництво кваліфікаційними дослідженнями проходило на високому методичному рівні.

Представлені здобувачами до захисту бакалаврські дослідження відповідали освітній програмі, методичним вимогам, які висуваються закладом освіти. Практично всі роботи засвідчили професійну зрілість випускниць,  загальнонаукову та спеціальну підготовку, довели вміння застосовувати набуті знання для розв’язання конкретних наукових і практичних завдань. Вражає тематика кваліфікаційних робіт: відображує всі актуальні проблеми сьогодення та готовність випускників активно долучатися до соціальної допомоги та підтримка різних верств населення: «Особливості психологічної підтримки дітей, які постраждали під час воєнного конфлікту», «Роль педагога соціального у підтримці дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі закладу загальної середньої освіти»; «Вплив війни на психічне здоров’я та соціальний добробут населення: роль соціальної роботи»; «Резильєнтність як чинник професійної ефективності соціальних працівників в умовах війни» та ін.

Різноманіття наукових та прикладних доповідей здобувачів – це професійний діалог про усвідомлення соціальної роботи як затребуваної часом діяльності задля відновлення миру та соціальної справедливості в суспільстві.

Бакалаври соціальної роботи!
Крокуйте сміливо, впевнено.
Хто, як не ми, зробимо цей світ кращим!

За матеріалами кафедри соціальної роботи та інклюзивної освіти


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print