У рамках Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства» на факультеті психолого-педагогічної освіти та мистецтв було проведено ряд заходів, спрямованих на підвищення соціальної відповідальності здобувачів вищої освіти щодо факту насильства в світовому суспільстві.
Так, 1 листопада для студентів 11 ПО групи доцентка Катерина Степанюк провела тематичну кураторську годину. Майбутні вчителі початкової школи взяли активну участь у дискусії з розвіювання міфів про торгівлю людьми: «Зі мною такого ніколи не станеться», «Друзі та родичі не можуть виявитися причетними до торгівлі людьми», «Торгівля людьми обов’язково включає перетин державного кордону», «Довести провину та покарати торгівців людьми неможливо», «Торгівля людьми відбувається із застосуванням сили».
Під час зустрічі у здобувачів вищої освіти виникла низка питань: як протидіяти цькуванню у початковій школі, створити комфортне освітнє середовище для здобувачів початкової освіти та навчити дітей толерантності? Для формування фахової компетентності щодо цих важливих проблем, майбутні вчителі початкової школи зареєструвалися на онлайн-курсі «Недискримінаційний підхід у навчанні» (електронна освітня платформа Ed-era).
Старша викладачка Крістіна Петрик провела захід зі здобувачками першого (бакалаврського) рівня вищої освіти 21ПО групи, під час якого всі учасники переглянули відеоролик «Українські зірки проти домашнього насильства», записаний в рамках інформаційної кампанії «Розірви коло» за підтримки уряду Великої Британії. Також здобувачки ознайомилися з результатами дослідження «Добробут і безпека жінок», проведеного в України під керівництвом ОБСЄ з метою отримання порівняльних даних про різні види насильства, якого зазнають жінки. Наприкінці зустрічі дівчата пройшли онлайн тестування, яке допомогло кожному з’ясувати особисті норми та ставлення щодо насильства.
Для здобувачів вищої освіти третього курсу 31ПО групи (куратор – старша викладачка Марина Нестеренко) було розкрито історію виникнення руху протидії насильству над дітьми та розглянуто його види. Здобувачами виокремлено характерні ознаки фізичного, психологічного, сексуального та економічного насильства, які можуть виявляти вчителі початковій школі в своїй професійній діяльності, визначено стратегію дій у таких випадках. У підсумку студентки змайстрували та сфотографували сині стрічки, які є символами акції «16 днів проти насильства».
За матеріалами кафедри початкової освіти