Система освіти є динамічним утворенням, що перебуває у постійному взаємозв’язку й розвитку та характеризується наскрізним оновленням не лише змісту, але й структурних компонентів.
Так, поширення ідей громадянського суспільства й соціальної відповідальності за особистісне і професійне становлення людини призвели до виникнення нових освітніх інституцій й інноваційних напрямів педагогічної діяльності.
Зокрема, набуває популярності неформальна освіта як інноваційний компонент освітнього середовища, що є однією із складових освітнього процесу на факультеті психолого-педагогічної освіти та мистецтв (декан – професорка Людмила Коваль).
З цією метою викладачки кафедри початкової освіти проф. Людмила Коваль та доц. Тетяна Ніконенко взяли участь у Міжнародній педагогічній онлайн-конференції «Навчання під час війни. Як не допустити освітньої катастрофи» (математична секція) та у Всеукраїнській науково-практичній Інтернет-конференції «Тенденції сучасної підготовки майбутніх учителів початкової школи», за результатами роботи отримали сертифікати.
Також викладачками було запропоновано здобувачам першого (бакалаврського) рівня вищої освіти с16 та 31 групам різні онлайн-платформи, що містять безкоштовні курси та вебінари для самоосвіти вчителів початкової школи.
У результаті активної роботи майбутні фахівці обрали різні курси та вебінари для прослуховування й відпрацювання матеріалів, серед них: «Втілення підходу «діти навчають дітей» на уроках математики»,«Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів», «Інтегроване навчання», «Створення інтерактивних вправ за допомогою онлайн-сервісу LearningApps», «Сторітелінг у навчанні математики», «Математика у стилі Startup». У результаті підвищення кваліфікації здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти склали успішно тестування та отримали сертифікати.
Запропоновані курси цікаві, поглиблюють практичні й теоретичні знання та навички майбутніх фахівців і мають доступ до матеріалів у будь-який зручний час, що дає можливість активно долучитися до них.
Під час формування підсумкової оцінки з освітніх компонент «Методика навчання математичної освітньої галузі в початковій школі» та «Сучасні системи навчання математичної освітньої галузі в початковій школі» результати неформальної освіти майбутніх фахівців оцінюються додатковими балами з поданням офіційних сертифікатів, що зазначено в робочій програмі та силабусі.
За матеріалами кафедри початкової освіти