Неформальна освіта майбутніх учителів початкової школи в контексті математичної та мовно-літературної освітніх галузей

Однією зі складових освітнього процесу на факультеті психолого-педагогічної освіти та мистецтв (декан – професорка Людмила Коваль) є неформальна освіта.
Із цією метою доценткою катедри початкової освіти Тетяною Ніконенко було запропоновано для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти 21 та 31 групам різні онлайн-платформи, що містять безкоштовні курси для самоосвіти вчителів початкової школи.

У результаті активної роботи майбутні фахівці обрали різні курси та вебінари для прослуховування й відпрацювання матеріалів, серед яких «Математичний сторітелінг» (тривалість 2 години / 0,06 кредиту ЄКТС), «Вивчаю цифри та літери із задоволенням» (тривалість 2 години / 0,06 кредиту ЄКТС), «Усвідомлення читання – skills на все життя» (тривалість 2 години / 0,06 кредиту ЄКТС). Також взяли участь у Всеукраїнському інтерент-марафоні «Комплексне рішення: кейс для вчителів початкової школи» та пройшли «Онлайн курс для вчителів початкової школи» (60 годин) на платформі EdEra.
Запропоновані курси цікаві, поглиблюють практичні й теоретичні знання та навички майбутніх фахівців і мають доступ до матеріалів у будь-який зручний час, що дає можливість активно долучитися до них.
Також спільно зі студентами взято участь у 6 Міжнародній конференції “Modern science: innovations and prospects” (March 6 – 8, 2022) SSPG Publisher, Stockholm, Sweden, де було розглянуто тему «Особливості застосування розвиваючої дошки Бізіборд на уроках математики в початковій школі», за результатами роботи отримали сертифікати.
Під час формування підсумкової оцінки з курсів «Методика навчання математичної освітньої галузі в початковій школі» та «Методика навчання української мови» результати неформальної освіти майбутніх фахівців оцінюються додатковими балами з поданням офіційних сертифікатів, що зазначено в робочій програмі та силабусі.

За матеріалами кафедри початкової освіти


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print