В перший день жовтня відбувся Міжнародний науково-методичний семінар на тему «Теорія і практика індивідуалізації навчання», який був організований Вищою школою управління і адміністрації в Ополє (Польща) – вишем-партнером Бердянського державного педагогічного університету. Співорганізатором цього наукового заходу був наш університет.
Цей науковий форум зібрав науковців з України і Польщі для обговорення актуальних проблем формування індивідуальної траєкторії навчання студентів в умовах системних змін і трансформацій в суспільстві, детермінованих, зокрема, пандемією COVID-19. В семінарі також взяли участь представники вишів з різних регіонів України, зокрема, таких як ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка», Київський національний лінгвістичний університет, КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», Луганський національний аграрний університет, Львівський торговельно-економічний університет, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Національний університет «Запорізька політехніка», Одеський національний політехнічний університет, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Українська інженерно-педагогічна академія, Харківський національний технічний університет сільського господарства ім. Петра Василенка, Херсонський державний аграрно – економічний університет, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія та ін. Семінар пройшов на платформі Google Meet.
На семінарі виступив проректор з наукової роботи Вищої школи управління і адміністрації в Ополе професор ВШУіА, доктор Тадеуш Покуса. Він розказав про те, з якими викликами зустрілися польські виші у зв’язку з введенням карантину: описав особливості дистанційної роботи зі студентами, вказав на найбільш ефективні цифрові засоби і інструменти, які були задіяні у процесі едукації, зупинився на питаннях організації і проведення практичних занять і виробничої практики.
Активну участь в роботі наукового заходу взяли науковці нашого університету. Виступ к.і.н., доц. Тамари Макаренко був присвячений дослідженню особливостей індивідуалізації навчання в умовах карантинних обмежень. К.псих.н., доц. Ольга Фролова поділилася з учасниками семінару досвідом формування soft skills у майбутніх вчителів початкових класів. К.е.н., доц. Тетяна Несторенко свій виступ присвятила аналізу фінансових результатів діяльності економічних агентів в умовах карантинних обмежень.
За результатами обговорення кола актуальних питань, повязаних з індивідуалізацією навчання студентів, буде видано колективні монографії, які будуть розміщені на сайті польського вишу.
За матеріалами гуманітарно-економічного факультету
Світлини: Ірина Остополець