Обмін ефективними практиками під час дистанційного навчання

Вимушений перехід до дистанційного навчання є викликом для усіх ланок системи освіти. Викладачі закладів вищої освіти зі всього світу об’єднуються задля підтримки одне одного та розповсюджують інформацією про стратегії, які працюють під час дистанційного навчання.

Викладачки кафедри прикладної психології та логопедії Ганна ЛОПАТІНА та Наталя ЦИБУЛЯК взяли участь у серії вебінарів для обміну ефективними практиками викладання під час дистанційного навчання в умовах карантину, зокрема, вебінари «Збалансувати навантаження під час дистанційного навчання: місія здійсненна» (організатори «Проєкт SAIUP», ведуча Ольга БЕРШАДСЬКА, керівниця Центру забезпечення якості освіти НаУКМА), «Політика університетів із запобігання студентському плагіату» (організатори «Проєкт SAIU», ведучий Євген НІКОЛАЄВ), «Як перевести онлайн лекцію, семінар, лабораторну роботу: практичні поради» (організатор ГО «Вище»», ведуча Ольга БЕРШАДСЬКА, керівниця Центру забезпечення якості освіти НаУКМА).

На вебінарах обговорювалися актуальні проблеми, як-от: специфіка дистанційного навчання у закладах вищої освіти, планування та дизайн різних форматів завдань, врахування ризиків академічної доброчесності при плануванні завдань (поточних та контролю), налагоджування ефективної взаємодії викладач/студенти під час дистанційного навчання (формати співпраці та контролю).

Тож ділимось із Вами не тільки посиланнями на проведені заходи, а й пропонуємо долучатися до вебінарів для збагачення власної професійної майстерності ефективними практиками викладання під час дистанційного навчання в умовах карантину.

Наталя ЦИБУЛЯК, доцентка кафедри прикладної психології та логопедії


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print