Навчальний рік для здобувачів 2 курсу спеціальності Дошкільна освіта факультету дошкільної, соціальної та спеціальної освіти майже одразу розпочався з навчальної практики в групах раннього віку. Вона відбувалася у двох форматах: безпосередньо у закладах дошкільної освіти та онлайн.
Практиканти познайомилися в організацією освітнього середовища в групах 2-3 року життя, передивилися відеозаписи або безпосередньо відвідали різні форми роботи з малюками, провели пробні ігри, спостереження, показали різні види театрів. А ще навчилися виготовляти дидактичні ігри для навчання, атрибути до показу театру, підготували відеотеку виразного читання віршиків для дітей раннього віку та альбоми зі зразками малюнків, виконаних у нетрадиційній техніці.
Але головне, це перший крок у професію і ті емоції, які з ним пов’язані. Про них здобувачі розповідали на підсумковій конференції:
Валерія: Дитячий садочок для мене – це країна дитинства,коли яскраво та безтурботно живеш. Він завжди заряджає позитивними емоціями, дарує постійну активну діяльність разом з малюками, дивує турботливим ставленням вихователів (вони справжні другі мами!) та неймовірною енергією діток. Я мрію, що позитивні спогади про дитинство, проведене поряд зі мною, коли я стану працювати вихователем, залишаються в пам’яті кожної дитини.
Наталія: навчальну практику я проходила в ЗДО № 191 м. Києва. Мене вразила вихователь Людмила Миколаївна Ячник, яка має стаж роботи 34 роки, а розповідає про дітей з такою любов’ю, як про своїх власних. Професійне вигорання її не торкнулося. Віддати дитину такому педагогу – велике щастя для кожної родини. Моя мрія – стати таким вихователем!
Анастасія: Дитячий садок – це місце щасливих людей!
Христина: Мені дуже сподобалося в дитячому садку: я побачила, що діти щасливі, розвинені, впевнені у собі. Звичайно є певні нюанси, бо в цьому житті не може бути все ідеально, але нам, як майбутнім педагогам-дошкільникам треба розвиватися та не відставати від сучасних технологій, сучасних методик. Бо найголовніша наша мета – навчити, розвинути та виховати майбутнє нашої країни.
За матеріалами кафедри дошкільної освіти