Пітчинг ідей. Фандрайзинг у соціальній роботі

Здобувачі і здобувачки другого курсу спеціальності І10 «Соціальна робота та консультування» складали залік із дисципліни «Фандрайзинг у соціальній роботі» у форматі пітчингу власних соціальних проєктів. Така форма підсумкового оцінювання вже кілька років поспіль застосовується в курсі, адже дозволяє ефективно закріпити отримані знання через практичну діяльність.

Упродовж семестру студенти працювали над розробкою ідеї проєкту, опановували базові принципи фандрайзингу, вивчали технології залучення ресурсів і комунікації з донорами. На фінальному етапі кожен і кожна презентували свої ініціативи, орієнтовані на вирішення соціальних проблем у громадах.

Метою курсу було сформувати у студентів цілісне уявлення про фандрайзинг як практику залучення ресурсів для реалізації некомерційних соціальних, освітніх та дослідницьких ініціатив. Програма передбачає також розвиток практичних навичок підготовки фандрайзингових кампаній, побудови партнерств і представлення власних ідей у публічному просторі.

Відгуки від здобувачів:

«Курс із фандрайзингу залишив приємні враження та дав корисні практичні знання. Особливо сподобався формат заліку — захист проєкту. Це дало можливість не лише застосувати теоретичні знання, а й попрацювати над реальною ініціативою, яка може покращити життя громади. Дякую викладачам за підтримку, цікаві завдання та мотивацію діяти!»

«Ця дисципліна стала для мене дуже цінною та практичною. Було багато корисної інформації про механізми залучення ресурсів, роботу з донорами, написання грантових заявок та створення ефективних соціальних проєктів. Найбільше запам’яталась робота над власною ідеєю – це дало можливість не просто слухати, а й одразу застосовувати знання.»

«Здивувало, наскільки фандрайзинг – це не про гроші, а про побудову довіри, стратегії й відповідальність. З собою забираю розуміння того, як важливо вміти чітко формулювати мету, доносити її до інших і створювати довіру. Ця дисципліна однозначно стане у пригоді в майбутній професійній діяльності, особливо тим, хто планує працювати з громадами, НУО чи запускати власні соціальні ініціативи.»

Викладання дисципліни здійснювали:

  • Катерина Володимирівна Петровська, завідувачка кафедри соціальної роботи та інклюзивної освіти, доцентка;
  • Алла Богданівна Мельничук, асистентка кафедри соціальної роботи та інклюзивної освіти, доцентка.

Знайомство студентів/ок з новими формами роботи на практиці відбувається на виконання Цілей сталого розвитку. ЦСР 4: Якісна освіта, ЦСР 10: Скорочення нерівності, ЦСР 16: Мир, справедливість та сильні інституції.

Алла Мельничук, асистентка кафедри соціальної роботи та інклюзивної освіти


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print