28 травня відбулося планове засідання Ради роботодавців спеціальності І10 Соціальна робота та консультування. Захід став важливою комунікаційною платформою для конструктивного діалогу між представниками академічного середовища та стейкхолдерами з різних регіонів України.
До участі у роботі Ради роботодавців долучилися незмінні партнери кафедри – колеги-освітяни, керівники соціальних установ державного, громадського секторів Запорізької, Дніпропетровської та Вінницької областей. Варто відзначити, що цього разу склад Ради поповнився новими членами, серед яких: Людмила Костецька – випускниця спеціальності 231 Соціальна робота 2024 р., керівниця ГО “Час справ”, заступниця керівника ГО “Ветеран Хаб “Позивний Україна”, керівниця регіонального підрозділу ГО “Міжнародна асоціація психологів та тренерів-експертів” у Дніпропетровській області; Оксана Антолік – директорка клубу “Маяк”, голова ГО “Сяйво надії”, керівниця навчального центру “Знання”, секретарка робочої групи з громадської безпеки та відновлення м. Бердянська.
У ході робочої зустрічі зі стейкхолдерами відповідно до порядку денного було розглянуто наступні питання:
- Оновлення та затвердження складу Ради роботодавців спеціальності І10 Соціальна робота та консультування;
- Обговорення змін до переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої та фахової передвищої освіти, актуалізація назв (неймінг) освітніх програм;
- Оновлення змісту освітньо-професійних програм І (бакалаврського) та ІІ (магістерського) рівнів вищої освіти за спеціальністю І10 Соціальна робота та консультування;
- Експертний аналіз програм практик (навчальних, виробничих), у тому числі розробка практико-зорієнтованих кейсів для посилення практичної підготовки майбутніх фахівців.
У підсумку роботи було оновлено та затверджено склад Ради роботодавців, що підсилило її експертний потенціал; підтримано ініціативи щодо актуалізації назв освітньо-професійних програм відповідно до сучасних тенденцій трансформації вищої освіти, з урахуванням змін у нормативно-правовому полі та потреб сучасного ринку праці. Особливої уваги набуло питання обговорення змістового оновлення освітньо-професійних програм І (бакалаврського) та ІІ (магістерського) рівнів – окреслені викладацьким складом кафедри зміни у структурі та змісті освітньо-професійних програм були позитивно оцінені стейкхолдерами, які акцентували на їх актуальності, орієнтації на міждисциплінарність, практичній зорієнтованості та адаптивності до вимог часу. Значне зацікавлення викликала дискусія у контексті експертного аналізу програм навчальних і виробничих практик, під час якої обговорювалася потреба у створенні якісних практико-зорієнтованих кейсів та поглиблення партнерської взаємодії з організаціями соціального спрямування, що забезпечуватимуть здобувачам освіти реальні умови для набуття фахових компетентностей в автентичному професійному середовищі.
Висловлюємо щиру вдячність колегам-стейкхолдерам за взаємодію, плідну співпрацю і партнерство! Сподіваємося на подальшу реалізацію спільних ідей та проєктів!
За матеріалами кафедри соціальної роботи та інклюзивної освіти