Планування у роботі педагога соціального: практичні рекомендації від фахівця-практика

Планування є важливою складовою професійної діяльності педагога соціального закладу освіти, що забезпечує цілеспрямовану ефективну діяльність в умовах соціально-педагогічної взаємодії, дозволяє досягати поставлених цілей, раціонально використовувати наявні можливості та ресурси.

У рамках вивчення дисципліни “Соціально-педагогічна робота в закладах освіти” (викладач — ас. кафедри соціальної роботи та інклюзивної освіти Наталія Мацейко) здобувачі 3 курсу спеціальності 231 Соціальна робота заочної форми навчання мали змогу перейняти цінний досвід з основ планування та ведення службової документації від фахівця-практика у сфері соціально-педагогічної діяльності — педагога соціального Синельниківського ліцею № 5 Синельниківської міської ради Дніпропетровської області, фахівця ІІ кваліфікаційної категорії, члена Ради роботодавців спеціальності 231 Соціальна робота Тетяни Савченко. Здобувачів було ознайомлено з нормативно-правовими основами професійної діяльності педагога соціального закладу освіти, вимогами щодо планування, нормативами часу на основні види діяльності, зразками службової документації, у тому числі по роботі з дитиною та сім’єю. Пані Тетяна поділилася з присутніми практичними рекомендаціями-лайфхаками, які сприятимуть оптимізації процесу планування та підвищенню ефективності професійної діяльності фахівця соціально-педагогічної сфери в цілому.

Зустріч пройшла у невимушеній, дружній атмосфері, сповнена оптимізму та позитиву, що сприяло комунікації та обміну досвідом між запрошеною гостею та студентством. Спілкування з фахівцем-практиком беззаперечно мотивувало здобувачів до подальшого самовдосконалення та розвитку на шляху до обраної професії, адже пані Тетяна — приклад людини, яка закохана у свою справу та людей, які її оточують!

Дякуємо пані Тетяні за її відкритість до розвитку та співпраці!

Разом до реалізації свіжих ідей та ініціатив!


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print