Практично-орієнтований підхід у підготовці студентів-хореографів є основою ОПП «Середня освіта (Хореографія). Фітнес» та ОПП «Хореографія». Проходження виробничої практики сприяє перевірці програмних результатів навчання здобувачів першого рівня вищої освіти, отриманих у процесі освітньої діяльності.
Одним із важливих завдань практики студентів 3-го курсу є організація та проведення конкурсу хореографічної майстерності «Зірочка МарЛен», який уже понад 20 років проводиться в колективі.
У співпраці з керівником практики, кандидаткою педагогічних наук, старшою викладачкою кафедри теорії та методики навчання мистецьких дисциплін Юлією Тараненко, та педагогічним складом колективу «МарЛен» студенти-практиканти окреслили тематику заходу «Морська вечірка», яка стосувалася регіонального аспекту, розробили сценарний план, підготували виступи конкурсантів, створили оформлення сцени та фотозони, виконували функцію аніматорів та звукооператорів.
Окрім виконання спільних завдань, практиканти мали можливість проявити індивідуальні педагогічні та творчі здібності під час підготовки конкурсантів початкового та основного рівнів навчання. Програма конкурсу передбачала підготовку «візитівки» – представлення учасника, дефіле в костюмах, створених з підручних матеріалів, показ творчого номеру. Отже, майбутні фахівці мали корелювати кожний вихід дитини на сцену з тематикою заходу, спланувати репетиційний період, знайти підхід до кожного учасника задля отримання результату, залучити до підготовки батьків тощо.
До складу журі ввійшли викладачі кафедри Олена Ємельянова та Юлія Павленко; випускниця спеціальності «Хореографія», керівник хореографічного колективу «Ексклюзив» Анна Макаревич та стейкхолдер освітньо-професійних програм хореографічних спеціальностей, директор Центру дитячої та юнацької творчості міста Бердянська Олег Балабан, який виконував функцію голови журі.
Під час підведення підсумків студенти зазначили, що для них це було справжнім випробуванням на професіоналізм і подякували за майстер-класи організаційно-педагогічної вправності від педагогічного складу колективу, уміння працювати в команді і бути відповідальними за свої дії, надання можливості бути причетними до процесу реалізації задуму великого творчого проєкту (до 150 дітей) від початку до кінця.
За матеріалами кафедри теорії та
методики навчання мистецьких дисциплін