Публічний показ студентами-хореографами результатів навчання

Однією з ключових компетентностей здобувачів вищої освіти хореографічного профілю, які навчаються за ОПП «Хореографія» та ОПП «Середня освіта (Хореографія). Фітнес», є виконавська майстерність.

У Бердянському державному педагогічному університеті однією з традицій є виступи студентів-хореографів на різноманітних тематичних заходах. Так, на минулому тижні здобувачі першого рівня вищої освіти взяли участь у святковому заході, присвяченому Святу Вишиванки, яке відбулося 20 травня біля унікального орнаменту національної «кам’яної вишиванки» на будівлі навчального корпусу №5. Хореографи подарували дві тематичні ліричні композиції «Подих весни» та «Вишивала милому…».

Наступного дня, 21 травня, на відкритті арт-об’єкту біля гуртожитку під шквал оплесків хореографи різних курсів презентували гумористичну хореографічну замальовку, зміст якої передавав тематику арт-об’єкту, який носить неформальну назву «Валізка». Запальна мелодія, яскраві образи, стрімкий розвиток хореографічних подій створили гарний настрій на початку заходу.

Постановка номерів відбулася під керівництвом доцентки кафедри теорії та методики навчання мистецьких дисциплін, заслуженої працівниці культури України Олени Мартиненко. За її словами, працювали швидко та результативно, використовуючи будь-яку вільну від освітнього процесу хвилинку. Разом обирали музику, визначали сценічні образи, створювали танцювальні комбінації, готували допоміжний реквізит, вирішували організаційні питання.

Саме виконання таких професійно-орієнтованих задач сприяє формуванню у майбутнього фахівця важливих навичок soft skills: уміння працювати в команді, керувати часом, генерувати креативні ідеї, вирішувати ситуаційні питання та ін.

Попри тривалі карантинні обмеження студенти-хореографи продемонстрували глядачам гарний результат набуття фахових компетентностей і готовність завжди бути в центрі яскравих подій БДПУ!

За матеріалами кафедри теорії та

методики навчання мистецьких дисциплін


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print