Про особливості формування критичного мислення учнів на уроках англійської мови та літератури

15 березня к.пед.н., доцентка кафедри іноземних мов і методики викладання ФФСК БДПУ Оксана Халабузар разом із здобувачами освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти ОП «Середня освіта (Мова і література (англійська))» розглядала особливості формування критичного мислення учнів ЗНЗ на уроках англійської мови та літератури.

Під час обговорення магістранти зазначили, що критичне мислення є невід’ємною частиною сучасної освіти, адже це зумовлено специфікою педагогічної роботи, яка полягає в постійному логічному застосуванні сучасних методів навчання, спираючись на сформовані навички аналізу, синтезу та оцінки достовірності (цінності) інформації, розуміння логічного зв’язку між ідеями. Всі зазначені навички можуть бути удосконалені на заняттях англійської мови та літератури за допомогою спеціально розроблених завдань та нестандартних методів навчання.

Учасники зауважили, що критичне мислення необхідне вчителям 21 століття, оскільки удосконалення критичного мислення і, як наслідок, формування логічної культури дозволить їм успішніше навчати, здійснювати науково-дослідницьку роботу. Крім того, це підвищить ефективність освітньої діяльності в цілому, адже учні, які усвідомлюють навички критичного мислення, отримають неоціненну допомогу в процесі опрацювання різноманітної інформації, з якою вони стикатимуться під час майбутньої професійної діяльності, зможуть відокремлювати головне від другорядного, критично сприймати матеріал, давати визначення та класифікувати поняття, приймати обґрунтовані рішення, знаходити помилки та виправляти їх.

Захід виявився надзвичайно продуктивним, адже відбувся у доброзичливій, дружній атмосфері співпраці.

Оксана Халабузар,
доцентка кафедри іноземних мов і методики викладання ФФСК


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print