Професійна мистецька підготовка майбутніх учителів початкової школи

Художньо-педагогічна підготовка майбутніх учителів побудована на основі розширення і поглиблення можливостей застосування образотворчої діяльності та арт-терапевтичних технік. Мистецька освіта передбачає здобуття спеціальних здібностей естетичного досвіду, професійних компетентностей, ціннісних орієнтацій, спрямованих на самореалізацію особистості і отримання кваліфікацій у різних видах мистецтва за допомогою вивчення таких дисциплін, як «Живопис» та «Практикум сучасного образотворчого мистецтва».

Здобувачі вищої освіти першого (бакалаврського) рівня (41 ОПП Початкова освіта) та старша викладачка Ольга Качерова у процесі вивчення та засвоєння дисциплін познайомились із різними техніками живопису та арттерапії для творчих здібностей учнів; вивчали закони композиції та колористики; набували досвіду використання мистецького аналізу, здійснення добору творів мистецтва для учнів молодшого шкільного віку, проведення аналізу дитячих художніх робіт.
Вивчення дисциплін художньо-естетичного напрямку допомагає формувати і розвивати у майбутніх учителів нестереотипне мислення, художній смак, педагогічні вміння та навички, необхідні для якісної організації і творчого проведення уроків, а також різноманітних позакласних заходів у самостійній педагогічній діяльності.
На практичних заняттях з курсу «Практикум сучасного образотворчого мистецтва» студенти самостійно створювали електронні дидактичні навчальні матеріали, буктрейлери з використанням мультимедійних технологій для проведення уроків із інтегрованого курсу «Мистецтво» в умовах НУШ. У процесі навчання здобувачі вищої освіти першого рівня 41 ПО удосконалювали професійно-педагогічні компетентності в практичній діяльності для реалізації та інтеграції мистецьких методів та прийомів для заохочення учнів до навчання.
Програма вивчення навчальної дисципліни «Живопис» всебічно сприяє засвоєнню основного арсеналу засобів, живописних прийомів, сприяє вивченню основних тональних, тонально-колірних і температурних співвідношень, користуючись обмеженою кількістю кольорів. На практичних заняттях студенти знайомились із таким стилем живопису як «пуантилізм». Ефективною формою організації процесу навчання є індивідуальні завдання, направлені на науково-дослідну діяльність, розвиток здібностей, реалізацію творчих можливостей.

Посилання на відео: https://drive.google.com/file/d/1m5dm6VyPv2sQklgjy-CT6St1iBXfvBva/view?usp=share_link

За матеріалами кафедри початкової освіти


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print