Професійне ком’юніті викладачів TESOL на Самміті в Ужгороді

Активна участь у професійних спілках відіграє одну з ключових ролей у сталому розвитку професорського-викладацького складу закладів вищої освіти. Це сприяє обміну передовими практиками, пошуку новаторських методик та збагаченню професійного досвіду для досягнення більш високих стандартів викладання.

Так, 1-3 грудня 2023 року доцентки кафедри іноземних мов і методики викладання Бердянського державного педагогічного університету Богдана Салюк та Ірина Школа взяли участь у TESOL Faculty United for Ukraine Unity Summit 2023: Navigating Teaching in Challenging Times, що пройшов на базі Ужгородського національного університету.

Цей Самміт був організований професійним об’єднанням викладачів англійської мови та методики її викладання вищих навчальних закладів України “TESOL Faculty United for Ukraine” в рамках програми “Професійний розвиток викладачів, які навчають майбутніх вчителів англійської мови” (“Professional Development for Instructors of Pre-Service EFL Teachers”), яка впроваджується  Центром професійної освіти при міжнародній неурядовій організації дитячої освіти (Center for Professional Learning at Childhood Education International NGO) за підтримки RELO Kyiv та Посольства США в Україні.

Упродовж двох днів учасники Самміту обговорювали результати проведеної за 2023 роботи, заслухали доповіді та взяли участь у воркшопах зі сучасних методів викладання англійської мови. Також під час круглого столу створили дорожню карту напрямків співпраці на наступний рік, зокрема, підписання угод про внутрішню академічну мобільність між українськими ЗВО, план проведення гостьових лекцій, роботу над спільними науковими статтями і проектами. Учасники саміту висловили наміри розширення мережі співпраці, спрямованої на постійний обмін інформацією та взаємну підтримку задля подальшого розвитку й вдосконалення підготовки вчителів англійської мови в Україні.

Професійні об’єднання, яким є і TESOL Faculty United for Ukraine, стають не лише платформою для обміну ідей та передовими практиками, але й сприяють збагаченню академічного середовища через взаємодію фахівців і експертів в галузі, обговорення актуальних тенденцій та впровадження інновацій у навчальний процес. Такий діалог сприяє підвищенню професійного рівня науково-педагогічних працівників університетів і, відповідно, забезпечує якісну підготовку здобувачів вищої освіти.

За матеріалами кафедри іноземних мов і методики викладання


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print