Результати підсумкової атестації здобувачів вищої освіти ОПП Середня освіта (музичне мистецтво та англійська мова)

Із 9 по 15 червня 2023 року відбулася підсумкова атестація здобувачів першого рівня вищої освіти за єдиною в Україні освітньо-професійною програмою «Середня освіта (музичне мистецтво та англійська мова)».

За цією освітньою програмою тільки в Бердянський державний педагогічний університет на кафедрі теорії та методики навчання мистецьких дисциплін готують конкурентоздатних учителів музичного мистецтва з високим рівнем професійної компетентності, інтелектуальної активності, англомовної комунікації, соціальної відповідальності, що ґрунтуються на кращих вітчизняних традиціях та інтегровані у світовий мистецький, науковий, освітній простір. Здобувачі вищої освіти, відповідно до вимог навчального плану, складали два комплексних кваліфікаційних іспити: комплексний кваліфікаційний екзамен зі спеціальності й комплексний екзамен з англійської мови та методики навчання.

Комплексний екзамен з англійської мови та методики навчання відбувся 9 червня і мав на меті перевірити якість мовної та методичної підготовки майбутніх фахівців, виявлення їхньої готовності до активного пошуку найбільш ефективних технологій навчання школярів початкової школи. Здобувачі вищої освіти мали пройти тестування на навчальній платформі Moodle (90 тестів, 5 з яких відкритого типу: написання англійською мовою міні-творів, есе та інших форм творчої роботи) і презентувати розроблений урок англійської мови в початковій школі. Слід зазначити, що екзаменаційна комісія з підсумкової атестації (голова – керівниця відділу освіти Виконавчого комітету Бердянської міської ради Тетяна Фурманова, члени комісії проф. Ірина Глазкова, доц. Оксана Дуброва) відмітили достатній рівень підготовки майбутніх фахівців, а також використання студентами інтерактивних методів навчання та цифрових інструментів, за допомогою яких представлені уроки були цікавими та насиченими.

15 червня відбувся комплексний кваліфікаційний екзамен зі спеціальності 014.13 Середня освіта (Музичне мистецтво), який складався з двох компонентів: теоретичного та практично-творчого. Теоретичний компонент комплексного кваліфікаційного екзамену мав на меті виявити рівень теоретичних знань з теорії та методики музичної освіти і передбачав проходження тестування на електронній платформі Moodle. Практично-творчий компонент – рівень оволодіння практичних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва та готовності їх до професійної діяльності – презентацію та захист здобувачами вищої освіти власних розробок уроків з музичного мистецтва/мистецтва. Екзаменаційна комісія з підсумкової атестації у складі голови – керівниці відділу освіти Виконавчого комітету Бердянської міської ради Тетяни Фурманової, доц. Віри Бурназової, доц. Анетти Омельченко високо оцінили рівень фахової підготовки майбутніх випускників, зазначивши, що студенти під час демонстрації уроків вдало використовували інтеграцію музичного мистецтва з хореографією, образотворчим мистецтвом, англійською мовою. Також акцентовано було увагу на тому, що більшість здобувачів вищої освіти застосовували під час створення уроків сервіси для підтримки процесів навчання та викладання саме в онлайн-форматі, як-от Learningapps, GoogleClassroom, Padlet, Wordwallта ін.

Вітаємо майбутніх випускників освітньо-професійної програми «Середня освіта (музичне мистецтво та англійська мова)» з успішним складанням підсумкової атестації, набуттям та демонстрацією загальних, фахових компетентностей і програмних результатів навчання, зокрема здатності до інтеграції музичного мистецтва та англійської мови, що забезпечує можливість їх професійної кар’єри, безперешкодної комунікації з колегами країн ЄС та вдалого працевлаштування як в Україні, так і за її межами.

За матеріалами кафедри ТМНМД


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print