Напередодні Різдвяних свят викладачі кафедри іноземних мов і методики викладання не зупиняються і продовжують працювати над удосконаленням своїх компетентностей для покращення освітнього процесу в Бердянському державному педагогічному університеті.
Так, 23 грудня доцентки кафедри Оксана Дуброва та Олена Кондратьєва відвідали онлайн-воркшоп «Можливості Gemini для вищої освіти», організований за підтримки Міністерства освіти і науки України. Адже для сучасних педагогів є очевидним, що в умовах війни цифрові технології стали невід’ємною частиною української освіти, забезпечуючи безперервність навчального процесу. І саме Gemini, як передовий AI-інструмент від Google, пропонує широкі можливості для освітян. Модератори заходу Вікторія Лещенко, Микола Попадюк, Павел Червоний та Людмила Кухар розглянули найважливіші інструменти Gemini, які можна використовувати на заняттях, а саме: генерація навчальних матеріалів та адаптація їх під різні рівні складності, створення інтерактивних завдань та тестів, автоматизація перевірки робіт, персоналізація навчального контенту та мультимодальна взаємодія.
Проте акцент на воршкшопі був зроблений саме на тому, який інструментарій для розробки тестових завдань різного формату та складності може запропонувати Gemini. Ця платформа дозволяє створювати завдання з множинним вибором, відкриті питання, завдання на встановлення відповідностей та True/False формати. При розробці тестів викладач може налаштовувати рівень складності, автоматично генерувати варіанти відповідей та створювати детальні пояснення до правильних відповідей. Процес створення тестів починається з введення теми та ключових понять, після чого система допомагає сформулювати питання та варіанти відповідей. Важливою функцією є можливість експорту тестів у різні формати та їх подальше редагування. Система зберігає створені тести для повторного використання та модифікації, що значно економить час викладача при підготовці до занять. Платформа також дозволяє налаштовувати параметри оцінювання та створювати адаптивні тести, які змінюють рівень складності залежно від відповідей здобувачів.
Отже, в умовах дистанційного навчання Gemini допомагає педагогам створювати якісний освітній контент, враховуючи індивідуальні потреби здобувачів.
За матеріалами кафедри іноземних мов і методики викладання