«Студент – студенту»: наукові лайфхаки від здобувачів вищої освіти

Однією з цікавих і очікуваних подій Фестивалю науки є, зазвичай, підбиття підсумків студентської наукової діяльності. Цього року здобувачі вищої освіти зі спеціальності 013 Початкова освіта ділилися своїми здобутками 16 травня під час роботи секції «Студент – студенту».

Зі словами привітання до майбутніх фахівців у галузі початкової освіти звернулися декан факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв, докторка педагогічних, професорка Людмила Коваль і завідувачка кафедри початкової освіти, кандидатка педагогічних наук, доцентка Лада Чемоніна, які відзначили важливість наукової діяльності студентів задля розвитку нашої держави й ознайомили присутніх із заходами, що мають відбутися на цьому тижні.

У роботі секції взяли участь 28 бакалаврів і магістрів спеціальності 013 Початкова освіта. Спікери-активісти поділилися із присутніми «родзинками» власних досліджень. Так, Ангеліна Рубцова («Офлайн-воркшопи у Карпатах: можливості для здобувачів вищої освіти від ЄС». Керівник: канд.пед.наук, ст.викл. Крістіна Петрик ) розповіла про цікавий досвід навчання у зимових Карпатах. Катерина Сапранкова («Інформаційна гігієна». Керівник: канд.пед.наук, доц. Лада Чемоніна) поділилася із присутніми інформацією про те, як знаходити правдиву інформацію та уникати фейків, а також запропонувала виконати декілька практичних завдань. Валерія Дроздова («Нестандартні уроки з образотворчого мистецтва в початковій школі». Керівник: ст. викл. Ольга Качерова) запропонувала цікаві методичні підходи щодо організації освітнього процесу на уроках мистецтва. Марина Руденко («Арт-терапевтична практика «Сила Імені». Керівник: ст. викл. Ольга Качерова) ознайомила присутніх із новими підходами до створення благополучного освітнього середовища для учнів і вчителів та провела майстер-клас з арт-терапії. У виконанні практичних завдань, пропонованих спікерками, брали участь як молоді науковці, так і викладачі кафедри початкової освіти. Такий практикозорієнтований підхід до проведення засідання наукової секції майбутніх учителів початкової школи забезпечує формування в них фахових і ключових компетентностей, що дозволить їм стати агентами змін і справжніми фасилітаторами.

За результатами відкритого студентського голосування доповіді Ангеліни Рубцової, Катерини Сапранкової, Валерії Дроздової та Марини Руденко визнано найкращими, а учасниць нагороджено почесними грамотами.

Сподіваємося, що наступного року наші студенти поповнять скриньку наукових знахідок молодих учених спеціальності 013 Початкова освіта цікавими та неординарними знахідками.

За матеріалами кафедри початкової освіти


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print