Сучасна наука – натхнення для майбутніх учителів початкової школи

14 травня у межах Фестивалю науки–2024 на факультеті психолого-педагогічної освіти та мистецтв (в. о. декана – кандидатка педагогічних наук, доцентка Анжеліка Лесик) БДПУ відбулася серія заходів.

Здобувачка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти 41ПО групи спеціальності 013 Початкова освіта Вікторія Патика презентувала аудиторії наукову доповідь на тему: «Тайм-менеджмент як складник фахових soft skills сучасного вчителя початкової школи» (керівниця – кандидатка педагогічних наук, доцентка, завідувачка кафедри початкової освіти Лада Чемоніна). Представлена тема є актуальною в сучасному світі, адже ми постійно оточені інформацією та стикаємось із безліччю завдань, а вміння ефективно розподіляти час стає життєво необхідним. Навички тайм-менеджменту дають змогу не лише досягати більшого за менший час, але й знижувати рівень стресу, підвищувати рівень задоволення життям і зміцнювати загальне благополуччя. Загалом, тайм-менеджмент – це важливий інструмент, який дозволяє більш ефективно управляти своїм життям, досягати цілей та насолоджуватися більш збалансованим і задовільним способом існування. Варто зазначити, що запорукою успішного тайм-менеджменту є дотримання певних принципів, які допомагають досягнути більшої продуктивності й ефективності щодо використання часу.

Здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти 41ПО групи спеціальності 013 Початкова освіта спільно зі старшою викладачкою кафедри початкової освіти Ольгою Качеровою підготували науково-мистецький проєкт «Українська мотанка», що знайомить з різноманітними видами вишивки, які використовуються для створення ляльок-мотанок. Кожен візерунок і кольорова гама відображають традиції та вірування певного регіону. Усі мотанки, які були представлені у проєкті, є унікальним символом різних областей України, утіленням характеру його мешканців і глибинної краси. Окрім того, авторки проєкту «Українська мотанка» поділилися цікавою інформацією про видатних постатей України, які народилися в певній області, що дозволяє поглибити зв’язок між культурним надбанням та історичним контекстом кожного регіону.

Здобувач другого (магістерського) рівня вищої освіти м11ПО групи спеціальності 013 Початкова освіта, член Ради молодих учених факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв БДПУ Олексій Бородін у межах проведення Фестивалю науки в університеті ділився практичним досвідом використання гейміфікації в освіті. Це стратегія, яка використовує елементи гри для залучення молодших школярів до навчання та мотивації щодо досягнення академічних цілей. Були розглянуті такі ігри та застосунки, як-от: «Вивчаю – не чекаю», «ClassDojo», «SchoolToday». Цей підхід сприяє підвищенню зацікавленості, удосконаленню навичок і збільшенню участі учнів в освітньому процесі. Застосування в роботі графічних елементів, проведення конкурсів, заохочення у вигляді нагород, наліпок створюють стимул для навчання, розвивають співпрацю та творче мислення. Використання гейміфікації допомагає зробити навчання цікавішим та ефективнішим для учнів у різних вікових групах.

Голова Ради молодих учених ФППОМ, кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри початкової освіти Крістіна Петрик і заступниця голови, старша викладачка кафедри початкової освіти Тетяна Мухіна (завідувачка – кандидатка педагогічних наук, доцентка Лада Чемоніна) підготували наукову доповідь та провели майстер-клас «АІ-майстерня: сучасний вимір діяльності майбутнього вчителя початкової школи». На цьому заході спікерки відкрили перед учасниками безліч перспектив використання штучного інтелекту у сфері освіти, поділилися особистим досвідом інтеграції Ші-інструментів, детально проаналізували їхні можливості та переваги в контексті освітнього процесу в початковій школі. Окрім того, вони надали важливі поради щодо оптимального використання цих інструментів у практичній діяльності, що дозволить майбутнім учителям ефективно працювати з молодшими школярами на засадах інноваційних підходів до організації освітнього простору, де роль упровадження новітніх технологій і методик значно зростає для підготовки конкурентоспроможних педагогів.

AI – це потужний інструмент, який за умови відповідального і творчого використання може значно покращити якість навчання здобувачів початкової освіти та відкрити нові можливості для розвитку кожного з них. Проведений майстер-клас виявився суттєвим кроком у розвитку наукової активності здобувачів вищої освіти, який було спрямовано на підтримку ініціативи залучення студентів факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв до активної участі в різноманітних наукових заходах.

#Наука #Навчання #МайстерКлас #НауковаДіяльність #Лайфхаки #Конференції #БДПУ #ФППОМ #РадаМолодихУчених #НауковіІнновації

За матеріалами кафедри початкової освіти


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print