Тайм-менеджмент: де і як знайти час на науку

Час – найцінніший ресурс у житті кожної людини, тому його планування є особистою відповідальністю кожного. Особливо актуальним є питання розподілу та організації часу для молодого науковця, адже потрібно встигнути все – підготуватися до пар, провести їх, написати статтю, дисертацію, посібник, монографію, стати найкращим куратором для підшефної групи, виконати організаційні доручення, знайти програми стажувань і взяти у них участь, обов’язково виграти грант, написати звіт, – і всі ці справи у режимі постійної багатозадачності.

Як встигнути зробити всі завдання якісно і вчасно, а головне – де знайти час на науку в океані поточної і термінової роботи, розглядали молоді учені з числа науково-педагогічних працівників і здобувачів Бердянського державного педагогічного університету на семінарі-практикумі «Тайм-менеджмент: де і як знайти час на науку». Захід був організований за ініціативи Наталі Цибуляк, голови Ради молодих учених факультету дошкільної, спеціальної та соціальної освіти та Анастасії Попової, голови Ради молодих учених Бердянського державного педагогічного університету.

За півтори години напруженої, але дуже цікавої спільної роботи учасники заходу дізналися, як ставити правильно мету та розподіляти пріоритети, подискутували щодо основних «викрадачів часу», пройшли тестування, розглянули основні техніки тайм-менеджменту, поділилися досвідом та власними лайфхаками щодо того, як встигнути все і навіть більше.

Найголовнішим результатом семінару-практикуму є те, що усі учасники надихнулися досвідом один одного, а також отримали практичні інструменти, які допоможуть ефективно розподіляти і планувати час на наукову роботу.

Анастасія Попова,

голова Ради молодих учених БДПУ

кандидат педагогічних наук

світлини з архіву автора


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print