ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТ ДЛЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ

Управління власними часовими ресурсами є однією з «м’яких навичок», необхідних для сучасних фахівців.  Для опанування техніками тайм-менеджменту  03 грудня здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта  у межах вивчення навчальної дисципліни «Психологічний супровід професійної діяльності спеціального педагога» організували та провели  практикум «Тайм-менеджмент» для першокурсників факультету дошкільної, спеціальної та соціальної освіти.

Під час практикуму учасники мали можливість познайомитися з поняттям та принципами тайм-менеджменту, зокрема специфікою його застосування у процесі професійної підготовки. Основну увагу було зосереджено на дієвих методах, техніках і прийомах тайм-менеджменту, які, за умови практичного застосування, дозволяють ефективно планувати свій час.

Проведення таких форм практичних занять, з одного боку, дозволяє здобувачам другого (магістерського) рівня вищої освіти отримати практичний досвід і набути відповідних професійних компетенцій, а з іншого, сприяє опануванню першокурсниками важливими загальними компетенціями.

 

 

Наталя Цибуляк,
доцент кафедри прикладної психології та логопедії
факультету дошкільної, спеціальної та соціальної освіти
Світлини з архіву кафедри прикладної психології та логопедії

 


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print