Тренінг зі створення чат-бота для написання казок: майбутнє штучного інтелекту в освіті

26 листопада 2024 року в межах онлайн-тренінгу, організованого Школою лідерства Бердянського державного педагогічного університету, студенти та студентки мали можливість дізнатися більше про новітні технології в освіті та їх застосування в закладах дошкільної освіти. Тема тренінгу, що привернула увагу багатьох учасників, була надзвичайно актуальною: «Створення чат-бота зі штучним інтелектом у закладах дошкільної освіти для написання казок».

Спікеркою події стала Світлана Дацюк, директорка закладу дошкільної освіти та студентка Бердянського державного педагогічного університету. Вона не лише поділилася теоретичними знаннями, але й на практиці показала, як штучний інтелект може стати потужним інструментом у педагогічному процесі.

Світлана Дацюк наголосила на важливості інтеграції сучасних технологій у навчальний процес. Особливо, коли мова йде про дошкільну освіту, де кожен етап розвитку дитини є критично важливим. Вона підкреслила, що штучний інтелект (ШІ) може стати не лише помічником для педагогів, а й надати дітям можливість отримати більш персоналізований підхід до навчання.

«Штучний інтелект відкриває нові горизонти в освіті, і ми повинні навчитися використовувати ці можливості для розвитку дітей», – зазначила спікерка.

Основною частиною тренінгу став детальний огляд процесу створення чат-бота, який може генерувати казки для дітей. Учасники мали змогу покроково ознайомитися з технологічними аспектами цього процесу. Світлана Дацюк пояснила, як за допомогою штучного інтелекту можна налаштувати чат-бота на створення текстів, що відповідають віковим особливостям дітей. Важливим моментом було те, що чат-бот мав допомогти створювати казки, які враховують як індивідуальні потреби дитини, так і класичні традиції літератури для дітей.

Учасники/ці тренінг зазначили що чат-боти можуть стати невід’ємною частиною навчального процесу, де вони будуть не лише допомагати створювати казки, але й сприяти розвитку уяви та творчих здібностей дітей.

У відгуках студенти також підкреслили, що для педагогів це чудова можливість урізноманітнювати навчальний процес і створювати захопливі та корисні уроки за допомогою технологій. А для студентів університету це шанс ознайомитися з інноваційними підходами, які вони зможуть застосувати у своїй майбутній професійній діяльності.

Координаторка Школи лідерства Алла Мельничук, асистентка кафедри соціальної роботи та інклюзивної освіти.

Реєстрація на подальші заходи Школи лідерства за посиланням https://docs.google.com/forms/d/1sQgK9nHXf

Розвиток лідерських якостей студентів /студенток відбувається на виконання цілей сталого розвитку (ціль 8. Гідна праця та економічне зростання, ціль 10. Скорочення нерівності ціль 17. Партнерство заради сталого розвитку).

Заходи реалізуються в рамках проєкту “Підтримка дітей та молоді шляхом зміцнення потенціалу низових ініціатив швидкого реагування в Україні – фаза ІІ”, що реалізує громадська організація Асоціація Української Миротворчої Школи за фінансової підтримки Terre des Hommes Germany.


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print