Творчий напрямок наукової діяльності студентів-хореографів

У рамках Днів науки БДПУ студентами спеціальностей 024 Хореографія та 014 Середня освіта (Хореографія) 13 травня у Бердянському художньому музеї імені І. І. Бродського було представлено творчий проєкт «Темна зона». Перформативна форма заходу розкривала одну з глобальних проблем людства – ПАНДЕМІЮ!

Порожня зала, порожні крісла, картини на стінах… і жодної людини… Раптом зала заповнюється веселим сміхом учасників проєкту молодшого віку, який переривається різким кашлем дорослих…. Страх, розпач, непорозуміння, обмеження простору, маски. Зворушливий початок допоміг зануритися в проблему, яка стосується кожної людини в усьому світі. У процесі дії було створено інсталяцію з кубів, яка нагадувала ваги, які і стали основним об’єктом для подальшого розвитку творчого проєкту.

Цей задум запропонувала здійснити випускниця магістратури 2020 року Юлія Ярошенко, яка представила свою випускну роботу «…Про те, що зараз цінно»і продовжилатему внутрішнього співпереживання людині, яка опинилася в умовах первинного карантину, а саме – 4 стадії прийняття проблеми (заперечення, злість, депресія, прийняття), а також переживання. І головне – ставлення дорослих і дітей до цієї проблеми і розуміння важливості підтримки один одним.

Цікавинкою безперервного дійства став виступ кандидата педагогічних нак, доцента кафедри теорії та методики навчання мистецьких дисциплін Павла Косенка, який представив музичний твір Tonino Baliardo «Inspiration» під гітару.

Логічне завершення прозвучало від учасників заходу як заклик до дотримання норм безпеки в умовах карантину.

Приємною несподіванкою стала присутність Запорізького телебачення, запрошеного директоркою музею Мариною Бучакчийською. Зацікавленість проєктом, інтерв’ю з організаторами і учасниками сприятиме подальшій популяризації нашого університету в області.

За матеріалами кафедри теорії та методики

навчання мистецьких дисциплін


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print