Академічна доброчесність – важлива складова освітньої і наукової діяльності усіх учасників освітнього процесу вищої школи, і необхідна умова якісного освітнього процесу у Бердянському державному педагогічному університеті.
В Україні увага до проблематики академічної доброчесності виникла через задеклароване бажання долучитись до світових та європейських стандартів та як наслідок публічного викриття численних прикладів академічної недоброчесності.
Всеукраїнський фестиваль науки та Дні науки у Бердянському державному педагогічному університеті – прекрасний привід зануритися у принципи, правила і норми академічної доброчесності і позмагатися на предмет їх кращого знання.
Так, в рамках заходів, присвячених Дням науки, кафедра соціальної роботи та інклюзивної освіти організувала та провела вікторину «Я і академічна доброчесність» для здобувачів 1-4 курсів. У ході якої здобувачі та викладачі мали можливість подискутувати про академічну доброчесність та виявити її кращих знавців.
За результатами вікторини перемогла команда здобувачів 4-го курсу спеціальності 231 Соціальна робота, яка вірно відповідала на поставлені питання та виявила високий рівень підготовки до вікторини.
Особливістю заходу, в сучасних карантинних умовах, стала можливість його проведення в аудиторії, напряму поспілкуватися із здобувачами, поділитися емоціями і знаннями, але із обов’язковим дотриманням соціальної дистанції.
Вважаємо, що популяризація академічної доброчесності є важливим елементом професійного становлення майбутнього фахівця соціальної сфери, оскільки саме представники цієї професії є агентами змін і трансляторами вірних цінностей серед різних груп населення.
Висловлюємо вдячність Наталі Цибуляк, доценту кафедри прикладної психології та логопедії, кандидату психологічних наук та Ганні Мицик, старшому викладачу кафедри прикладної психології та логопедії, кандидату педагогічних наук за ідею та розробку вікторини.
За матеріалами кафедри соціальної роботи
Світлини з архіву кафедри