Пандемія COVID-19 та суворий режим карантинних обмежень поставили бізнес у скрутне становище. Перед мікро-, малими та середніми підприємствами постають питання: Як пристосуватися до змін? Де спілкуватися зі своїми клієнтами? Як просувати свою продукцію та послуги на ринку в нових реаліях?
Ключовий принцип успішного бізнесу – бути там, де вас шукають клієнти. І зараз це інтернет. Один з найбагатших людей світу, засновник «Microsoft» Білл Гейтс влучно зауважив: «Якщо вашого бізнесу немає в інтернеті – вас немає в бізнесі».
Під час вивчення курсу «Оцінка ефективності малого підприємства» (викладач – к.е.н., доц. Тетяна Несторенко) студенти спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» дізналися про існуючі можливості для розвитку своїх soft skills завдяки участі в заходах неформальної освіти (тренінгах, вебінарах, дистанційних курсах тощо). І вже в лютому–березні 2021 року Вікторія Кириченко, зважаючи на актуальність ведення бізнесу в сучасних умовах, пройшла онлайн-курс «Як будувати бізнес онлайн», який створений на платформі Prometheus.
Протягом чотирьох тижнів Вікторія опановувала навички проєктного менеджменту в умовах дистанційного ведення бізнесу, знайомилася з принципами розробки ефективного алгоритму переходу на дистанційну роботу для мікро-, малого та середнього бізнесу. Студентка отримала практичні настанови з використання цифрових технологій – як організувати онлайн-процес комунікації з клієнтами, як запобігти поширеним помилкам під час ведення переговорів у віддаленому режимі тощо. Вікторія вивчила принципи побудови, впровадження та закріплення корпоративної культури у дистанційній роботі.
Програма курсу була побудована в такий спосіб, що після кожної теми потрібно було скласти тест, а на заключному етапі курсу – пройти анкетування. Сертифікат отримали лише ті слухачі, які виконали усі завдання курсу.
Гуманітарно-економічний факультет вітає Вікторію Кириченко з успішним закінченням курсу та набуттям нових знань та навичок!
За матеріалами гуманітарно-економічного факультету