Урахування освітніх потреб сьогодення: формування цифрової грамотності керівника хореографічного колективу

Систематичне оновлення змістовної складової освітньої компоненти «Теорія та методика роботи з хореографічним колективом», яка входить до блоку дисциплін професійної підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ОПП «Хореографія» та ОПП «Середня освіта (Хореографія). Фітнес» відбувається не лише на основі пропозицій від стейкхолдерів та роботодавців, а й відносно актуальних доповідей науковців та практиків на наукових конференціях та практичних семінарах.

Останнім часом наголошується на посиленні уваги щодо формування цифрової грамотності керівника хореографічного колективу, що пояснюється умовами онлайн-навчання хореографії й актуальністю створення танцювальних проєктів для широкого перегляду в соціальних мережах.

Так, здобувачі 24 групи спеціальності 024 Хореографія під час вивчення тем «Вимоги до керівника хореографічного колективу», «Організація освітнього процесу в хореографічному колективі» виконували практичні завдання, які передбачали виявлення їх готовності до застосування знань, отриманих під час вивчення ОК «Сучасні інформаційні технології», матеріалів для самостійного опрацювання (відеозапис розробки брендінгу колективу https://youtu.be/M809NuiyNWc) та самоосвіти: моделювання та презентація проєкту власного майбутнього колективу в інстаграмі і розробка креативного макету буклету (оголошення) набору в нього учасників. Після кожного продемонстрованого здобувачами практичного завдання відбувалося обговорення, надавалися пропозиції щодо покращення результату і голосування за кращий проєкт.

Зауважимо, що студенти із зацікавленням поставилися до виконання запропонованих завдань і готові до застосовування цифрової компетентності в професійній діяльності.

доцентка кафедри ТМНМД
Олена Мартиненко


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print