Від гри до науки

Рік тому ініціативні першокурсниці спеціальності Дошкільна освіта факультету дошкільної, спеціальної та соціальної освіти Кристина Вознюк, Анастасія Булаткіна та Валерія Гогунська до Дня студента провели першу онлайн гру для студентів факультету. Новий формат дозвілля так сподобався всім, що запит на нові ігрові зустрічі не заставив себе довго чекати. Так утворився GAMING CLAB FDSSO.

За рік існування GAMING CLAB провів більше десятка ігор для здобувачів, викладачів, школярів Бердянська та Кривого Рогу.

В основу розробки ігор були покладені інструменти гейміфікації. Тому виникла необхідність більш поглибленого вивчення даного методу. Було встановлено, що у вітчизняній теорії дозвіллєвої діяльності відчувається брак наукових розробок щодо застосування ігрових елементів як інноваційного інструменту залученості студентської молоді до онлайн івент-заходів, які сприяють формуванню корпоративної культури організації.

Тому виникла ідея створення наукового проекту, який був відправлений на Міжнародний конкурс наукових розробок учнів і студентів «Наука без кордонів» у Чеську республіку. Підготовкою проекту «Використання інструментів гейміфікації в роботі GAMING CLUB факультету дошкільної, спеціальної та соціальної освіти в умовах війни» керувала доц. кафедри дошкільної освіти Надія Кот.

Поважне журі конкурсу на чолі з Тарасовим С. А., засновником і керівником Відкритої Європейської академії економіки і політики (м. Прага), керівником проекту Європейської асоціації викладачів вузів (м. Гамбург) високо оцінило проект і відзначило його дипломом ІІ ступеня.

Вітаємо переможців та керівника з перемогою.

За матеріалами кафедри дошкільної освіти


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print