«Візуальна підтримка в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами: досвід клінічного психолога. Практичні прийоми та інновації»

У межах Тижня психології кафедрою прикладної психології та логопедії факультету дошкільної, спеціальної та соціальної освіти був організований вебінар для студентів спеціальності 016 Спеціальна освіта та всіх охочих на тему “Особливості застосування візуальної підтримки в роботі з дітьми, що мають особливі освітні потреби”.

Ведуча заходу, Ірина Баклажкова, клінічний психолог Хмельницького обласного медичного центру психічного здоров’я, студентка спеціальності 016 Спеціальна освіта БДПУ, поділилася з аудиторією досвідом застосування методів та прийомів роботи з дітьми, що мають особливі освітні потреби.

Учасники вебінару ознайомилися із специфікою психічного розвитку дітей з розладами аутистичного спектру, включаючи особливості сприйняття інформації, комунікації та поведінки. Обговорили важливість створення структурованого та прогнозованого розкладу.

Пані Ірина представила практичні приклади та стратегії для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, зокрема особливості використання засобів візуальної підтримки; поділилася власним досвідом створення посібників та матеріалів для цієї категорії дітей.

Вебінар виявився дуже корисним та пізнавальним. У заході взяли участь понад 60 учасників, які отримали поглиблені знання про використання візуальної підтримки в роботі з дітьми. Практичні демонстрації та власний досвід ведучої допомогли учасникам зрозуміти, як ефективно застосовувати ці методи в практиці.

Дякуємо ведучій за цікавий та інформативний вебінар та усім учасникам за активну участь та важливий діалог. Впевнені, що набуті знання та навички допоможуть краще розуміти та підтримувати дітей з особливими освітніми потребами.

За матеріалами кафедри прикладної психології та логопедії


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print