Враження від виробничої педагогічної практики майбутніх вчителів англійської мови та зарубіжної літератури

Нещодавно здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Середня освіта (Мова і література (англійська))», проходили виробничу педагогічну практику в закладах загальної середньої освіти м. Бердянська та інших міст Запорізької, Дніпропетровської та Донецької областей. Під час звітної конференції магістранти наголосили на високому рівні фахових знань, набутих у Бердянському державному педагогічному університеті, що дозволи їм впевнено працювати вчителями-предметниками, класними керівниками та організаторами позаурочної діяльності в ЗЗСО.

Відтак, майбутні вчителі проаналізували власну діяльність під час проходження виробничої практики та висловили думки і побажання.

Володимир Татарін: «Педагогічна практика – це чудова нагода перевірити всі свої знання та спробувати себе у творчому польоті вчителювання. Це безцінний досвід роботи з дітьми до того, як почати професійну кар’єру та зануритися в буденні справи освітянської спільноти».

Михайло Москаленко: «Педагогічну практику я проходив у своїй рідній школі, тож зустріч з педагогічним колективом була дуже теплою і продуктивною та надихнула на плідну роботу. Потім відбулося знайомство з учнями 10-А та 11-А класів, з якими мені належало працювати. Процес обміну гарними враженнями посприяв успішному складанню календарно-тематичних планів. Зауважу, проблем з документацією, як і з проведенням уроків, у мене не виникло, бо керівники практики та вчителі-методисти підтримували мене і допомагали.

Робота з дітьми була дуже позитивною, пізнавальною та надихаючою, адже вчитель мотивує учнів, а учні – вчителя. На уроках англійської мови та зарубіжної літератури були використані наступні методи: асоціативний кущ, евристична бесіда, дискусія, пізнавальна гра тощо. Наприкінці варто відзначити, що всі уроки були проведені з посмішкою на обличчі та залишили тільки позитивні враження».

Дар’я Сластьонова: «Ця практика була сповнена важливою інформацією і отриманим цінним досвідом роботи з учнями старших класів. Також важливим моментом було обговорення програми практики з її керівниками і вчителями-наставниками щодо використання сучасних технологій навчання іноземної мови та зарубіжної літератури. Захоплюючим для мене став і досвід відвідування, а потім і проведення бінарних уроків (англійська мова та зарубіжна література) та профільних уроків зі спецкурсів «Бізнес англійська» і «Країнознавство».

Анастасія Славська: «Практика у школі стала певною сходинкою у формуванні мене не тільки як вчителя, але й особистості. Я швидко навчилася знаходити підхід до різних учнів, тому в мене з ними склалися доброзичливі й теплі стосунки. Важливо і те, що в будь-якій ситуації я могла звернутися за допомогою до вчителів-наставників.

Практика для мене – це безцінний досвід спілкування з дітьми, а також наполеглива праця, в якій можна передбачити всі можливі труднощі та способи їх подолання. Саме ретельна підготовка дала мені змогу досягти успіхів у педагогічній практиці».

Тетяна Конюхова: «Під час проходження педагогічної практики у ЗЗСО №5 м. Бердянськ я швидко знайшла спільну мову з учнями та педагогічним колективом. За потреби, мені на допомогу завжди приходили вчителі-наставники та керівники практики, які ділилися своїм досвідом і давали поради. Загалом виробнича педагогічна практика закріпила мою впевненість щодо вибору майбутньої професії і надихнула на подальше вдосконалення своєї педагогічної майстерності».

Олена Філатова: «Проходження педагогічної практики є цікавим та корисним етапом становлення майбутнього вчителя. Бути педагогом – це важлива справа. Я відчула велику відповідальність, адже маю стати прикладом для учнів, добре знати свій предмет та специфіку його викладання. А найголовніше – бути професіоналом своєї справи і любити дітей. Тож, я отримала величезний досвід під час проходження практики та мала змогу реалізувати набуті в Бердянському державному педагогічному університеті теоретичні знання на практиці».

Юлія Прядко,

доцентка кафедри іноземних мов

і методики викладання


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print