В одній з аудиторій Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації БДПУ відбулося відкрите практичне заняття старшого викладача кафедри соціальних комунікацій Ксенії Задворної на тему: «Функції та принципи журналістики» з дисципліни «Теорія журналістики».
Під час заняття молодий викладач застосувала методи активних технологій, одним із яких став аналіз конкретних ситуацій (case study) – чи не найбільш ефективний та поширений метод організації активної пізнавальної діяльності студентів. Він належить до неігрових імітаційних активних методів навчання. Метод аналізу конкретних ситуацій розвиває здатність до аналізу виробничих завдань.
Студентам пропонувалося для виконання завдань в аудиторії використовувати наступний алгоритм роботи: їм були роздані друковані періодичні видання із завданням – спробувати схарактеризувати функції друкованого ЗМІ, взявши за основу 1 номер видання…
Сюжетна частина кейсу полягала в ситуації, що студенти разом із колегами вирішили створити регіональне видання (газету «Бердянськ молодий»), яке буде опікуватись проблемами молоді. Творчий колектив хоче, щоби видання було тижневиком із тиражем 1000 екземплярів. Творчий колектив запланував, щоби їхнє видання піднімало гострі соціальні проблеми молоді Бердянська та району. Необхідно було пояснити, які функції буде виконувати газета «Бердянськ молодий», і реалізації яких функцій необхідно приділити найбільше уваги, щоби видання стало популярним серед цільової аудиторії. Після моделювання ситуації, потрібно було обґрунтувати свою позицію, виклавши основні ідеї у доповіді головного редактора…
…Студентів-журналістів, безумовно, зацікавило оригінальне заняття, а колеги-викладачі, які відвідали його, залишили схвальні відгуки.
«Університетське Слово»
(за матеріалами кафедри)
Світлини з архіву кафедри
соціальних комунікацій