Сторітелінг – мистецтво творчої розповіді, грамотний виклад історії, яким повинні володіти не лише викладачі та журналісти. Володіння сторітелінгом допоможе кожному правильно донести свій меседж.
Про це у п’ятницю, 11 лютого, на гостьовій лекції для студентів і викладачів факультету філології та соціальних комунікацій і всіх охочих, розповідала кандидатка економічних наук, доцентка кафедри маркетингу та логістики, директорка офісу промоцій Сумського національного аграрного університету Ксенія Блюмська-Данько.
Для сторітелінгу характерні доступність та яскравість інформації, спілкування автора зі своїм слухачем/читачем, при цьому аудиторія розуміє мету розповіді. Ваша історія має мотивувати інших, підштовхнути до роздумів. Для цього жанру важливо наповнювати власні історії персонажами, з якими слухач буде себе порівнювати, співставляти чи протиставляти.
Цікаві приклади якісного сторітелінгу пані Ксенія показала на прикладі соціального ролика футболіста Златана Ібрагімовича (привернув увагу до людей, які вмирають від голоду), реклам «Gillette» (про те, що, якщо ви не звертаєте уваги на проблеми, це не допоможе їх позбутися, а навпаки може тільки погіршить ситуацію) та «Rolex» (застосовуючи прийом «спільного інтересу», автори відеоролику продемонстрували, що неважливо, якої ти раси, національності, ми всі маємо щось спільне між собою) тощо.
Тетяна Волканова,
кореспондентка «Університетського слова»
Фотографії: Світлана Литовченко